Isnin, 3 November 2014

Sambutan Deepavali Keluarga Kak Nani & Abg Alif (Family Koryo Sepang)

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 5:42 PTG
Reactions: 
1 November 2014 - Taman Medan

Takde apa pon nak citer sangat kalini cuma nak update aktiviti makan-makan sempena Deepavali kat rumah ibu mertua Kak Nani yang berbangsa India.  Havoc betul majlis sampai aku rasa macam dah kat bollywood dan menyaksikan video klip lagu-lagu tamil.... hehehhehe... dengan aku-aku sekali terjebak menari.... buruk rupanya la hai.... yang penting... menu malam tu semua sedap.... tq Kak Nani dan Abang Alif serta ahli keluarga mereka yang sudi jemput kami meraikan Deepavali bersama... keluarga Abang Alif semua sporting-sporting... hahahah....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...