Isnin, 17 November 2014

Hanum Grading Taekwondo Merah 2

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 10:45 PG
Reactions: 
16 November 2014 - Sek. Keb. Taman Putra Perdana 1 (SKTPP1)
Syukur Alhamdulillah.... aktiviti mingguan aku memang terisi dengan aktiviti anak-anak jer.  Walau Cik Abang kita kena outstation... tapi aku seperti biasa... boleh jer gerak sendirian dengan anak-anak... hehehehe

Ok... kalini aku layankan Hanum untuk grading ke peringkat Merah 2 pula.  Huwaaa... sabo jer laa ngan anak sorang ni... seksa nak ajau dia teknik dan juga ingatkan dia taeguk-taeguk taekwondo yang akan dia hadapi semasa grading ni.  Kalau rajin training takpe... dah la tak rajin... pastu bila kita ajau dia banyak pula halnya... kadang rasa ringan tangan ngan kaki hinggap kat dia pon ada gak.... grrrrr!!

Anyway.... alhamdulillah... dah selamat tempuhi grading Ahad lepas di SKTPP1.  Boleh laaaa... nak kata perfecto tu tak la kan... budak-budak ni takleh nak berharap beria sangat nanti kita lak yang kecewa dan geram nau-nau.   

Apa pon... berserah kepada keputusan pemeriksa.  Semoga melepasilah grading ni.  Resultnya maybe minggu depan.

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...