Jumaat, 15 Mac 2013

Selection Player Bowling JBK 2013

Posted by Emmymazli at 5:49 PTG
14 Mac 2013 - Arl Powerball, Alamanda

Salam semua... harini nak citer pendek jer....

Semalam kami buat selection untuk player-player bowling yang bakal mewakili Jabatan Biokeselamatan untuk Sukan NRE 2013 bulan Jun nanti.... Hmmm... aku ni kebetulan jer laa ke... nak tak nak kena la pergi selection untuk sukan bowling wanita ni sebab sukan yang aku minat takder dalam short list untuk JBK masuk bertanding... Kiranya.. .macam terpaksa la kan.... dalam main tak sepenuh hati tu... boleh plak point aku ok petang tu... Haiyoooo...
Staff JBK yang join dalam selection
Nak dijadikan cerita dan senang cakap lah.... aku one of player yang dishort listed untuk player wanita.  Dalam 2 game yang kami main... point aku yang paling tertinggi... kebetulan jer ekk... aku  bukan terer pon... main pon kejap jadi ngan idak... haritu pulak point aku ok sangatttttt.... hahahha... 

Oklah... tengok jer la sok nanti masa Sukan NRE yang sebenar.  Apa plak jadi ngan markah aku tu... Cehhhh!!! Jangan lebih teruk dari orang yang tak pernah main sudah.... Choiiiii!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...