Jumaat, 22 Mac 2013

Celebrate Birthday Pn. Sharifah

Posted by Emmymazli at 1:48 PTG
Salam semua....

Today aku nak update pasal aku bersama Wani dan Puan Bai di JBK menyeperisekan Pengarah di opis aku ni yang sporting and loving tak lain tak bukan Puan Sharifah kitorang...  Hehehe...

Kebetulan.... aku baru jer masuk kerja pada Rabu lepas gara MC 2 hari sebab food poisoning tu.... Plan asalnya nak buat surprises tu hari Isnin memandangkan birthday Puan Sharifah sebenarnya pada 16 Mac tapi bila malam tu aku telah terkoleps kene cirit birit dan muntah-muntah... mula la kerja aku pon tak tentu hala.... Kek aku tu siap tapi topping pula tak siap.... sudah.....!!! Pemutusnya... kek tu disimpan dulu la..... carry foward ke hari Rabu.... huhuhu.... nak buat camner kan...

Walaupun badan aku tak sihat sepenuhnya... malam tu juga aku buat untuk siapkan topping cake tu.... bak kata Puan Bai... "Emmy buat dengan penuh kasih sayang walaupun tak sihat"..... heheheh.... 

Masa nak surprisekan Puan Sharifah.... kami just plan simple-simple jer untuk kami berempat.... jadi... Puan Bai blanjer makan nasi ayam.... and aku dan Wani siapkan buah, gula-gula and air.... heheheheh.... Masa nak kaburkan mata Puan Sharifah tu... macam-macam yang berlaku... nak tergelak pon ada.... time kami nak bawa nasi ayam masuk opis... boleh plak terserempak dengan Puan Sharifah tapi dia tak perasan rasanya.... kami boleh lak patah balik dan bersembunyi kat pintu tangga.... hahahaha.... bila aku masuk opis jer sambil wani menyiapkan makanan dalam bilik persembunyian kami..... Puan Sharifah datang pada aku siap tanya apa yang Puan Bai kirim aku beli... aku jawab dengan selambanya "Puan Bai suruh beli buah jer". Dia pon pelik ngan jawapan aku.... then dia tanya kot la aku nak beli makanan kat cafe... aku cakap nak tapi tunggu sekejap sebab boss cari.  Heheheh.... nak menipu tapi tak pandai.... tapi nasib baik la masa tu boss memang betul-betul cari aku sebab nak minta plaster kerana tangan dia terluka.... so boleh la aku lekakan Puan Sharifah tu.  Dok nak melekakan dia kehulu kehilir aku di  buatnya.... Sekejap-sekejap Puan Sharifah tanya dah boleh ke cafe ke blom...hahahahha.... Bila semua ready.... Puan Bai dan Wani standby dalam bilik persembunyian kami.... aku pon mengajak Puan Sharifah kononnya nak ke cafe.... tapi aku cakap aku nak singgah tengok apa ada kat bilik tu.... skali tu.... SURPRISED!!!!  Yang lawaknya... Puan Sharifah muka terkejut tapi boleh tanya untuk saper.... kami jerit laa.... "Untuk Puan laaa...!!!"  Hahahaha..... baru dia menjerit terkezuttt.... muka terperanjat ada... muka nak nangis ada... muka happy pon ada.... hihihi.... Dia sangat tak sangka sebenarnya.... hehehehhe.... 


Apa pon...  yang penting.... Puan Sharifah happy dengan surprise yang kami buat..... Happy Belated Birtday Puan Sharifah.....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...