Jumaat, 16 Mac 2012

Possing Kat I-City Shah Alam

Posted by Emmymazli at 11:12 PTG
23 Januari 2012 - Shah Alam

Berzamanan jugalah aku peram kisah family aku dan Angah pergi jenjalan kat I-City Shah Alam ni.  Nak aku storykan di sini... tapi asik terlupa jer.   Heheheh..
Kisahnya... family aku dan Angah teringin benor nak ke I-City ni.  Plan yang last minit menjadi jugak la masa Raya Cina yang lepas.  Kami 2 family pergi 1 kereta jer sebab senang nak gerak.  Tak sangka pula masa on the way ke sana... jalan jem giler.  Almaklum leer.. time musim perayaan camni dah tentulah sana sini sesak..

Sampai je sana.. 1 hal pula nak cari parking sebab penuh.... bila dah dapat parking jauh juga la nak menapak.  Itu takper lagi.  Bila sampai je tempat yang banyak pokok lampu tu aku dan Angah dah mengeluh panjang... perrghhh!!! Macam pasar tani ramainya umat.  Kitorang pulak jadi tak syok nak round-round. 

So setelah discuss ngan Angah... disebabkan dah berada di situ... maka kami layan possing jer la kat situ.... kadang tu bergambar pun nak kena ikut turn... sabo jer laaa.... Nama nak pergi rumah salji ke or naik tren ke or main-main apa sumer terpaksa dibekukan... maybe next time.  Muncung anak-anak aku as usual laa.... muncung yang boleh sangkut hanger sebab mintak itu ini tak dapat... Puas juga la nak memujuk diorang ni supaya tak senyum palsu masa bergambar ni... huhuhu...

So... layan je la gambo kami possing kat I-City ni... ini jer la yang mampu... huhuhuhu

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...