Khamis, 1 Mac 2012

Pertandingan Bowling Kelab Alam

Posted by Emmymazli at 12:15 PTG
29 Februari 2012
Alamanda Putrajaya

Hmmm..... Bowling again??? Heheheh... itu lah reaksi pertama bila aku dapat tau yang Kelab Alam akan buat pertandingan bowling ni.  Anyway... aku ni mulanya malas nak main pun sebab last game yang aku  join dan Kelab Alam juga buat aku tak berapa perform.  So, aku taklah nak amik action sangat pada mulanya.  But bila sahabat aku si Nurcaya ni call ajak duet ngan dia.. maka aku kat why not la.... cuba jer... main suke-suke... So nama team kitorang... 'Bebehs Team"... Hahahhaha
Partner ngan Caya -  Bebehs Team
So semalam... Maka berlangsunglah game bowling ni kat Alamanda... Memang dah dijangka bila aku tak berapa nak bersungguh main bowling ni.. maka game pun tak berapa nak perform.  Heheheh... tak perform pun dapat no 8.. antara tercurut.. hahahah ... jadi la.. tapi kesian la kat bebeh aku si Caya ni.  So aku ngan kengkawan ni menang bergambo jer laa....

Anyway.. congrats kepada Ina Tisha.. partner aku masa team Divalah Sangat sebab menang tempat pertama untuk team dia.  Aku tumpang seronok ok and of the reason ialah hubby aku paling suka bila  mengajor dia main bowling... dengor kata... hahahha... kalau ngajor bini dia... memang tak jalan der... hahahahahaha.
With Ina Tisha... Ex partner aku masa team Divalah Sangat!!!
Oklah.  Congrats kepada semua pemain yang menang!!!
sibuk bergambo dengan family lepas habis bowling
masa ni tengah sibuk bergambo... anak si lily tu sibuk tarik tambut aku kat belakang.... comel but geraammmmm
nak jugak amik gambo dengan hubby... heheheh
masa ambil hadiah... kualiti gambo tak berapa cantik tapi ni jer yang ada
hadiah kitorang
gambo grouping.... lepas habis event...
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...