Sabtu, 25 Jun 2011

Mentari Moments With Amy Search - Hadiah Fathers Day For My Hubby

Posted by Emmymazli at 1:57 PTG
17 Jun 2011 (Jumaat) - Putrajaya Marriot Hotel

Hmmm... walaupun agak kelewatan entry aku  ni dimasukkan.. aku tetap nak story pasal hadiah Fathers Day aku untuk my hubby.  Anyway, aku tau yang hubby aku amat meminati Seach dan Wings... So, bila aku dapat tau jer dalam paper pasal Mentari Moments ni, maka aku terus call Hotel Mariot untuk booked ticket.  Target aku kali ini nak ajak anak-anak skali, tapi harga tiket dia.. mak aiii.. punya la mahal.  Tak mampu aku.  So kami berdua jer la yang pergi dan anak aku terus aku pos kat adik aku angah untuk balik ke kampung sebab kebetulan hari Sabtu tu mama aku buat kenduri arwah untuk atuk dan nenek aku belah abah.  Heheheheh

Tiket untuk enter dinner
Possing sebelum masuk dewan

Maybe Amy Search tak sepopular Jamal Abdillah.  Aku cakap begini sebab table yang disediakan oleh pihak hotel mostly banyak tak penuh.  Tak sure pula tak penuh tu sebab apa. Orang sengaja lupa dan tak datang ke... atau pun memang ada kekosongan lagi tempat duduk.  Kalau tak datang, tiket yang dibayar tu rugi la.  Tapi yang pastinya, table aku yang boleh duduk 10 orang tu hanya 4 orang jer duduk.  Berjimba aku 4 orang nih.  Heheheheh. 


Rakan setable
Aku dan hubby duduk di table 13.  Makanan yang dihidangkan style Japanese Food.  Perghh.. terkulat-kulat aku makan.   Dah lah seharian tak makan nasi sebab dah tau nak datang sana dan makan banyak.  Sekali dihidangkan gitu.  Spoiled!! But my hubby said... bedal jer laa..... dah bayar mahal!! Heheheheh!!

Table kami yang takde orang... hehehhe
Menu malam tu
Hidangan malam tu... adehhh... cam orang putih..
Desert.. nampak sedap tapi aku tetap tak habis
Selera jer hubby aku makan... hehhehe
Pengacara hari itu, Dee lagi... haishh... suke bebenor orang amik Dee jadi pengacara.  Tapi dia memang best la.  Dan dia ni amat rajin tukar dress baju.  Rasanya malam tu ada dekat 5-7 pasang baju dia tukar... bukan main mengerlip baju-baju dia.. perghhh!! 


Masa Dee dok round table ke table, skali terberhenti pula kat aku dan hubby.  Setakat tanya nama.. tak kisah la kan.  Bila dah mintak buat ucapan pada suami ni.. terus mak nervous... huhuh!!!!!! Hahahahha.... boleh plak ucapan aku dalam omputih... mak aiii.... jangan tak caye... ucapan aku lebih kurang begini bunyinya... "Abang.. thanks for being such a wonderfull husband for me and a wonderful father for my children.  Hope u happy this nite and i always love you forever and ever..."  Warrghhh... Hafal aku!! Hahahha... Dee dengor pun touching tau.. simple but mendalam maksudnya... kikikik.....  Tetamu yang kat situ semua tepuk... huwaaaa.....

Dee ke table sebelah lepas minta aku buat ucapan... adehhh... hilang pastu nervous mak tau... heheheh
Bab persembahan dari Amy Search.... Perghh.. memang kelaslah!! Mantop lah.. lagu yang dia nyanyikan semua lagu-lagu popular dia dan Search dan juga lagu dari album solo dia.  Di tambah pula dengan band yang best diketuai oleh Gitaris dan Penulis lagu.. Edrie Hashim.  Lagilah mantop!! Kalau diikutkan umur Amy tu dah 53 tahun tapi persembahan macam orang umur 23 tahun... rileks jer...

Permulaan persembahan Amy
With band... yang aku cam sangat tu Edrie Hashim dan Ujang Exist
Persemban Amy




Ada 1 masa tu, Amy datang ke table aku, maka confirmlah hubby aku nak bergambar dengan Amy.  Bila amik gambo jer... skali flash tak tangkap.. gambar gelap!! Hahahah... Marah betul  hubby aku kat aku.  Tapi nasib baik aku pujuk kata nanti amik gambo lagi.   Hihihih... Jangan marah ek laling.... Keekekkekeke.

Inilah gambo yang tak berapa nak jadi tu... ini pun aku dah touch up untuk dapat hasil yang ok.. hehehhe
1 jer yang aku rasa tak best... event ni, kita bayar mahal-mahal tapi sebijik goodies pun takder.  Kedekut auk betul... agaknya pasal itulah orang kurang kot nak joint.  Even hubby aku nak tshirt Amy pun kena beli.  1 set ngan beg tu RM50.  Tapi sesiapa yang beli advantagesnya dapat la amik gambar dan minta signature Amy secara dekat.  My hubby confirmlah nak bergambar dengan Amy... cover gambo yang tak jadi tadi.. hehhehe... dan aku pun menyibuk sama nak bergambo ngan Amy... Hehhehehe

At last my hubby dapat juga ambil gambar dengan Amy
Comelkan... hehehhe
Amy tengah sign tshirt yang aku belikan untuk my hubby
So far, aku tengok hubby aku happy dapat peluang sambut Fathers Day begini.   Hopefully he's happy..

Habis je event dalam pukul 12 tu ingat nak bertolak balik ke Melaka tapi tak larat betul.. balik terus membuta jer la... Esok pepagi baru balik kampung... 

Oklah... sekian citer pasal event ni....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...