Ahad, 12 Jun 2011

First Day Anak-anak Aku Belajar Taekwondo

Posted by Emmymazli at 8:16 PTG
Heheheheh... cara nak mulakan cerita tu macam aku lak yang excited belajar taekwondo... padahal anak-anak aku yang belajar pun... kehkehkeh. 

Anyway, today aku nak story pasal first day anak aku belajar seni bela diri taekwondo di Dewan Serbaguna 18R13 Putrajaya.  Paling excited anak aku yang lelaki tu le... dari last week nak sangat start kelas but Ahad last week aku tersekat di dalam jam semasa balik dari Melaka.  Sampai merajuk la si Kimi last week.  So minggu ni memang janji ngan anak-anak dah boleh nak start kelas.   Setelah deal betul-betul dengan my friend Ila yang juga anaknya belajar taekwondo kat situ, aku pun datang bawa anak-anak aku berjumpa Stephen (cikgu taekwondo) untuk register semua dan bayar yuran dan uniform.  But today, hanya Kimi yang dapat uniform, next week baru turn Hanum sebab tak kena dengan size dia.... pemutusnya, today hanum bertaekwondo dengan baju jalannya.... heheheh... nasib la.



Kalau tengok reaksi anak-anak aku,  Kimi jer excited.  Hanum pula macam nak tak nak.  Susah sikit anak perempuan aku ni.  Terpaksa la aku berpesan kat Stephen yang dia kena pandai attracked Hanum untuk minat sukan ni sebab dia ni macam lembik sikit.  Hehehehhe.  At the last, bila habis kelas baru nampak Hanum excited dan happy sampai balik rumah.   Sampai je rumah, Hanum terus minta Kimi buka uniform taekwondonye untuk dia test.  Nak suruh aku amik gambo dia sebenarnya dengan baju tu.  Hehehhe....

Korang tengok la reaksi anak-anak aku ni.... bukan main lagik!!!


12 comments:

Ardini Humaira on 13 Jun 2011 pada 1:47 PTG berkata...

wahhh bagus belajar ni boleh tahu teknik mempertahankan diri :)

Emmymazli on 16 Jun 2011 pada 10:57 PG berkata...

dini, budak2 skrg kena blajar pertahanan diri terutamanya perempuan... mcm2 skrg yg berlaku. di samping belajar, boleh dijadikan aktiviti sukan untuk anak2 beriadah. hehehehheh

shayerrr on 11 Disember 2012 pada 12:20 PTG berkata...

ada lagi ke kelas ni? bole dapatkan contact number cikgu nya? emel kat sy ye...
qierannaa@gmail.com

Muhammad Faris berkata...

emmm badan sihat otak cergas

Emmymazli on 19 Disember 2012 pada 9:24 PG berkata...

Still ada... Boleh join anak2 kami.... Elok dimulakan pada awal tahun... Ni nombornya yer... Sir Stephan 0173906826

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih puan... jenuh saya cari, baru skang sy jumpa... amin - ina persint 11 putrajaya

Emmymazli on 9 Januari 2013 pada 9:14 PG berkata...

sama-sama.... nnt boleh la jumpa masa hantar anak gi training weekend ni... saya pon untuk tahun ni baru minggu ni kot berkesempatan bawa anak gi kelas sbb sibuk urusan di kampung jer every weekend before ni.... hehhehe...

Cahaya Mata on 22 Oktober 2014 pada 10:38 PG berkata...

salam pn emmy

saya dah try call byk kali numb tue but not in service. pn blh bg numb yang terbaru tak kalu ade.? pls puan.. penat dah mencari nie..

tqsm....

aeinms@gmail.com

Emmymazli on 24 Oktober 2014 pada 11:15 PG berkata...

Puan.... boleh contact no ni.. maybe Sir Stephan dah tak pakai no tu.... 012-2646778

Tetapi... saya syorkan puan hantar anak ke kelas di bawah Sir Muhin. Sekarang anak saya belajar dengan dia serta pembantunya. Mereka ajar sangat bagus. So far... dia ada buka kelas di Putrajaya dan Putra Perdana.... boleh ambil contact no ni. 016-3070982... Jangan risau.... mereka dari Kelab Koryo yang sama dan Sir Muhin adalah ketua daerah Sepang & Putrajaya. Kalau dia tanya dr mana dpt no... cakap saya bagi tau... dia kenal sgt saya....

Harap maklum

Tanpa Nama berkata...

Fee brp ye puan?

Emmymazli on 4 Disember 2014 pada 4:32 PTG berkata...

Lingkungan RM40 sebulan dengan 8 kelas sebulan (seminggu 2 kali)

Unknown on 20 November 2015 pada 8:53 PTG berkata...

kls ni untuk umur bape tahun yek

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...