Isnin, 11 Oktober 2010

Tragedi 10.10.10 - Kemalangan Bas Delima Meragut Ramai Nyawa

Posted by Emmymazli at 4:06 PTG
Mesti semua org dah terbaca kat surat khabar mengenai kemalangan ngeri kat highway utara selatan yg melibatkan bas delima dan beberapa buah kereta...

Actually, i was there when the accident was happen maybe after 15 minit..... and family antara org yang tersekat dalam kesesakan tu... bukan main panjang jamnye... tp nasib aku baik sbb dpt keluar dr jam awal sbb ikut lorong kecemasan... tp tak sangka... sampai depan tu... nampak bas delima terbalik dan menghempap kereta myvi merah.... dlm keadaan gelap tu aku tak nampak yg lain.. bila dah tgk live mcm ni... elok jugak aku tak tgk.... mau demam dibuatnya.... but masa dah sampai betul2 kat depan bas tu.... mmg aku rasa meremang bulu roma dan macam berdebar2.... rupanya ramai nyawa telah terkorban... org ckp kalu selepas kemalangan... kebiasaannya roh mangsa masih lg berkelliaran disekitar situ... sbb tu aku rasa camtu kot... walau apa pun... alfatihah kepada mangsa kemalangan ngeri ini....


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...