Khamis, 21 Oktober 2010

Tak payah nak perli2 kalu tak suke... blah laa!!!

Posted by Emmymazli at 4:22 PTG
Bengang tul pg ni... merosakkan mood aku nak gi MASM kat sebelah tu... puas aku tahan dari tadi but ..... burst.... Alooo... ko ingat ko tu bagus sgt ke?? dah brp kali aku diam bila ko perli2 aku asik ghaib jer kat ofis ni... ko ingat aku nak sgt ke???? sbb tu aku tak pernah suruh ko jaga tempat aku sbb mmg ko mulut celaka....!!! bila kau suh masuk koir ke or aktiviti kat opis ni ko tak nak pulak!!! Macam s**L la ko ni.... Kalu ada ...sesiapa tak puas hati cakap sini!! Tak payah perli2!!! Kunun nak tunjuk ko bagus la kat pejabat ni!!

2 comments:

imanamani on 27 November 2010 pada 9:18 PG berkata...

hehehhe... sabar sabar...

Emmymazli on 27 November 2010 pada 5:36 PTG berkata...

bengang tul aku masa tu ila.... kecik jer aku tgk budak tu sampai skrg... dia pun tak brani lelebih ngan aku skrg... hahahha

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...