Selasa, 16 Mac 2010

Karaoke with adik2 n cousin2 ku di Melaka

Posted by Emmymazli at 2:27 PTG
14 Mac 2010 - Mahkota Parade, Melaka

Entry sebelum ni aku ada bgtau aku pergi wedding cousin aku bleh abah... so balik dari wedding my cousin tu, aku saja2 plan with adik2 aku dan cousin2 aku yg ada kat melaka pergi karaoke... heheh... enjoy giler skali skala layan sepupu n adik2 aku gi karaoke.... yg tak tahan tu si celeng nyanyi lagu sumer lagu nak kasi putus cinta... hahahah.... si syila plak lagu mau kasi tido... nina n pika... lagu yg aku sendiri tak tau n tak penah dengar... aku nganga saja buleh bila dgr dia berdua nyanyi.... my hubby mazli, boy, eca n ainul pilih lagu kira ok laa... bleh lak kami follow.  anak2 aku si kimi n anum sampai merajuk nak nyanyi sbb masing2 berebut nak nyanyi... bila dah dapat nyanyi plak gile kuase dpt mic... hahahahh!!  paling kelakar bila tgk my hubby terpegun dgr cousin aku eca menyanyi... termenung dia depan org tu... almaklum ler... sebelum ni tak pernah dgr org tu nyanyi... bila dgr... sedap lak... org nye kecik... suare besar!!

Anyway... enjoy bangat!!!


dalam bilik karaoke. peace!!!

eca, syila dan ainul

adik aku  boy, celeng dan my hubby mazli

suasana bilik karaoke tu... haruuu!!!

perhatikan muka anak2 aku keboringan... agaknya dlm hati tu kata bila la nak sampai turn aku... hehehhe

celeng (baju hitam) nyanyi over reacted.. hahah... adik aku boy kat blakang tu lak over melayan lagu... kuikuikui... tak kuase!!

muka kimi merajuk tak dpt nyanyi.... siap terselit blakang aku tu...

buruknye rupa org terpegun kalu cenggitu... my hubby tgh perhatikan eca nyanyi... cam tak percaya!! orgnye kecik.. suara besau!!!

bukan main lagik laki aku n celeng...

balik karaoke... possing depan pusat karaoke tu!!!


more pics at my fb:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...