Jumaat, 5 Mac 2010

Lawatan 5S ke Depot Simpanan Pertahanan, Sg. Buloh.

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 1:02 PTG
Reactions: 
4 Mac 2010 - Depot Simpanan Pertahanan, Sg. Buloh

Hmm... Nampaknya nama aku tercalon untuk sesi lawatan 5S anjuran PSM... hehehe.... layan jer laa....

Serba skit tentang tempat aku melawat ni.... tempat ni merupakan jabatan yg mendapat tempat kedua  untuk anugerah 5S.  Mmg tak dinafikan... tempat ni ada keunikan tersendiri.... Depot Simpanan Pertahanan ni merupakan tempat untuk menyimpan peralatan tentera tak kira dari segi pakaian, senjata dan kenderaan untuk berperang untuk semua tentera dan askar wataniah sekiranya terjadi apa2 perkara yg tak diingini di malaysia ni....  peralatan2 yg disusun amat teratur di dalam gudang yg disediakan khas untuk penyimpanan... even kenderaan juga di simpan dan diletakkan di dalam keadaan yg amat teratur dan baik... sesiapa yg tak pernah pergi dan berminat  untuk buat lawatan 5S... sila la lawat tempat ni....

dihadapan Depot Simpanan Pertahanan Sg. Buluh
kami dihidangkan nasi lemak... sedap giler!!

bergambar depan pusat maklumat DPS

melayan keindahan taman comel sebelah gudang...

depan lori tentera yg teratur

yg lain pun nak possing jugak depan lori tentera ni... hahahha

bergambar bersama urusetia DPS dan semua pelawat dari NRE

More pics at my FB:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...