Jumaat, 29 Ogos 2014

Farewell For Me

Posted by Emmymazli at 5:08 PTG
Alhamdulillah... rezeki makan lagi walau dah habis musim raya.  Hehehe.. nak buat camner.... masa musim raya boss takder kerana berada di oversea kalau nak buat jamuan tapi bila boss dah ada plak dan dah plan elok-elok majlis ni... boleh plak boss emergency leave.  Majlis yang di buat ni adalah gabungan 3 perkara iaitu Jamuan Hari Raya JBKdan juga Farewell untuk aku serta sambutan yang sambut birthday staff JBK pada bulan Julai dan Ogos.  

Hmmm... sabo jer laa kan... aku bersyukur kerana aku diraikan di JBK ni walau dah sebulan lebih aku keluar dari situ.  Tapi macam tak ikhlas jer kan bila boss yang pernah aku jaga dan uruskan bleh plak takder masa majlis aku yang bersekali dengan jamuan raya ni.  Aku sendiri tak pasti... perlu ke aku ni nak rasa kecik hati atau tak tapi pasrah jer laa... Tak kisahlah kalau boss tu rasa aku ni sebenarnya tak penting kat dia kan....  Tapi bila tang orang lain bleh plak buat macam best sangat... bila tang aku ni yang dah tahap macam bibik indon dia... dia boleh senyap jer.... ok find!!! 

Sorrylah... patutnya aku happy bila diraikan... tapi honestly i'm not happy with it.  Tang lain aku tak nak komen walau jemput aku pon macam acuh tak acuh... tapi apa pon terima kasihla kerana meraikan aku sekali dalam majlis JBK ni.  Harap semua yang berlaku bukanlah lakonan semata... dan yang meraikan aku pon biarlah ikhlas.  Hehehe... 

Dear JBK, thanks for the food, thanks for the present and thanks for invite me.  But more thanks coz boss didn't appear on that day.  It really broke my heart even i was smiling that time.  Whatever!!  But honestly... I'm happy with JKPTG right now!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...