Selasa, 2 Julai 2013

Bawa Anak-Anak Bulus For Free Vaccine

Posted by Emmy Farhany Ahmad at 3:49 PTG
Reactions: 
1 Julai 2013 - Klinik Haiwan Taman Equine, Seri Kembangan

Salam semua...

Alhamdulillah..Seronok aku bila dapat uruskan anak-anak bulus aku dengan pemberian vaksin percuma yang di edarkan oleh Klinik Haiwan Taman Equine @ Tanya Sama Vet (TSV).  Terima kasih tak terhingga kepada TSV dan doktor-doktornya serta misi gojes yang baik hati melayan kerenah tuan punya kucing dan kucing-kucing yang banyak ragam... heheheh....
Difahamkan yang TSV ni buat 2 hari pemberian vaksin percuma.... khabarnya hari pertama tu punya lah ramai.... perghhh... tak sanggup aku nak nunggu wehhh.... maka aku pun pergi hari kedua yang kebetulan jatuh pada hari bekerja dan klinik buka pada jam 2 petang maka masa itulah aku sampai... hehehe.... alhamdulillah... agak cepat la dapat turn aku... sebab limit hanya 3 ekor kucing... so aku bawa Jimmy, Cimong dan Gucci aku.  Tapi  yang boleh divaksinkan hanya si Jimmy dan Cimong jer.  Si Gucci tak boleh divaksin kan kerana dikenalpasti pregnant plak... heheheh.... apa pon... syukur...
Tuan punya kucing yang menunggu anak-anak bulus mereka divaksinkan....
Target aku... kalau dah cukup vaksin dan kucing aku sihat... aku nak masukkan kucing aku ni dalam pertandingan kucing di masa akan datang... saja mencuba nasib... mana tau ada rezeki yer tak?? heheheh.... Doakan lah yer... Aminnn
Semasa menunggu giliran
Dah dapat vaksin sepatutnya... Tq misi dan doktor TSV

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...