Isnin, 26 September 2016

AXA Hearts In Action Run 2016

Posted by Emmymazli at 1:36 PTG
25 September 2016 - Cyberjaya

Run kalini sepatutnya aku dan family 4 branak join tetapi disebabkan anak-anak dah terlibat dengan tournament taekwondo dan husband lak kena kerja terpaksalah aku let go pada kengkawan yang nak join.  

Aku just amik 3km run... nampaknya hanya dapat berlari bertiga dengan Kak Nani yang guna bib Hanum dan Kak Lia guna bib Mazli.  Bib Kimie tak terjual sebab saiz baju Kimie XS kan... terpaksalah redho lari with kakak berdua tu.  

Its a fun run.... slow and easy... bagi aku as long dapat keluar peluh... rasa dah cukup baik sangat.  Lepas habis run terpaksa ke stadium untuk tengok perlawanan anak-anak.  Time ni pula anak-anak lawan.  So kena pandai bahagi-bahagikan masa aku. Tak dapat lah aku nak melahu lama-lama kat event ni.  As well ngan Kak Nani & Kak Lia yang juga ada program tengahari tu.  Biasalah....

Anyway... nice run.... nice medal.  

6.15 am in the morning












0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...