Isnin, 21 Disember 2015

My Buddies Run

Posted by Emmymazli at 5:56 PTG
20 Disember 2015 - Cyberjaya

Kusangkakan group run untuk Mak-mak Koryo Sepang Taekwondo Club dah tamat untuk tahun 2015 masa Alllianz Pacer Run yang lepas... tinggal aku dan anak-anak jer nak join untuk Garfield Run akan datang.  Tapi boleh pula aku decide last minit nak join My Buddies Run ni Jumaat lepas iaitu 2 hari lagi before event memandangkan run ni masih lagi boleh didaftar secara walk in semasa hari pengambilan race kit.  Kebetulan pula anak-anak aku semua pergi kem cuti sekolah... aku sendiri bosan tak ingat dunia... then aku pon decide nak join je lah running ni and aku ajak mak-mak yang available untuk join.  Means kalini aku lari sorang jer la untuk family aku dan ditemani Kak Nani, Kak Ruby dan anaknya Faris.

At least... terisi masa aku dari asik tido jer kat rumah.  Bosan wehhh...

Ntah kenapa sebenarnya nak join run ni dari awal tapi terpaksa menahan diri untuk register sebab takut aku sendiri balik kampung terus lepas hantar anak pergi kem di Melaka.  Tetapi last minit aku naikkan anak-anak aku bas jer dan minta adik-adik uruskan di sana.

Apa jer aku nak citer pasal run ni.... hmmm.... sebenor-benornya... selain nak kekal fit dan sihat.... matlamat utama join run ni sebab  berangan dapat cabutan bertuah kereta Viva.... hahahah.... berangan giler kot!! Kalau tak dapat kereta... dapat motor atau basikal pon jadilah... tapi 1 pon tarakkk!!!  Nampak tak tahap berangan melampaunyer...??? Kikikikikikikkkk
As usual... setiap kali run aku dan kengkawan akan berdiri di start line... kunun-kunun muka masuk dalam gambar... heheheh.... nak glemer saje... tak menang pon takpe... tapi cukuplah menang bergambar... heheheh
Yang penting... hakak dapat bergambar dengan maskot Star Wars... hahaha.... tengah demam Star Warskan sekarang... layankan jer... glemer betul mamat yang berlari dengan baju tu....semua orang nak bergambar dengan... kalau aku mau dah pitam...

Oklah... apa-apa pon run yang aku join ni best... semua tersusun walau ramai sangat manusia yang join run ni.  Medal pon nice.  Senang cakap... puas hatilah!!

Layan gambo duluuu!!!



0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...