Selasa, 31 Disember 2013

Kem Latihan Mental & Motivasi Koryo 2013

Posted by Emmymazli at 5:21 PTG
21-23 Disember 2013 - Eco Resort, Pahang

Salam semua....

Harini tergerak nak update pasal aktiviti anak-anak.... heheh....

Alkisahnya anak-anak ke Kem Latihan Mental dan Motivasi Koryo 2013 di Eco Resort, Pahang.  Kem ni diutamakan buat atlet taekwondo group Koryo Sepang dan Ampang.  But most of them dari Sepang sebenarnya. Hmmm... Sir diorang kata wajib hadir so aku takde alasan la nak kata tak boleh kat anak-anak sementelah aku sendiri takder program nak buat untuk anak-anak time cuti sekolah.  Nak tak nak kena cari jugalah duit yuran untuk anak aku si Hanum and Kimie ke sana.... Huhuhu

Nak cerita banyak-banyak bukan aku yang pergi pon kan.... tapi.... ni la hasil gambar yang aku terima dari sir diorang semasa program di jalankan di sana.... balik jer dari sana dan turun je bas.... pot pek pot pek anak aku 2 orang ni bercerita keseronokan diorang di sana.  Yang kelakar pon ada yang kesian pon ada.... Apa pon...  yang penting have fun....  Okaylah... layan je le gambar diorang ni....

Before bertolak dari Dengkil

Semasa di Eco Resort, Pahang

Bermula aktiviti yang dijalankan


Aktiviti malam

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...