Jumaat, 23 Ogos 2013

Berduet Dengan Jay Jay @ Jamuan Raya NRE

Posted by Emmymazli at 5:49 PTG
22 Ogos 2013 - Dewan Baiduri NRE 

Sana sini Jamuan Raya di NRE ni.... bulatlah aku... hehehe.... apa pon.... biaselah.... kalau NRE yang buat majlis raya musti ada panggil artiskan.... kalini aku dan kengkawan koir datang as penonton.... lepas perut kenyang kami dipanggil oleh urusetia majlis untuk memeriahkan suasana dewan masa artis sedang membuat persembahan... ala-ala konsert la kunun...

Artis haritu... Jay Jay... memang layan performance dan lagu-lagu evergreen dia.... perghhh... aku dan kengkawan memang layan nyanyi jer la... suara kitorang jer yang over kat tepi meja vip tu.... kihkihkih... back up vocal la katakan.... 

Nak jadi citer...Jay Jay memerlukan pasangan duet untuk lagu Insan Biasa... aku sememangnya segan kalau duet sorang-sorang dengan Jay Jay.... kawan aku Fadzilah volunteer nak duet sebab aku tau tu lagu favourite dia dan dia dah pon ke depan.  Tapi bila mana KSU terutamanya dan VIP NRE telah minta aku duet bersama.... aku jadi seram lak.... KSU siap main tunjuk-tunjuk tu.... macam paksa pon yer.... adesssss.... kengkawan dan boss-boss lain suruh ke pentas atas arahan KSU. Aiiyyoooo.... nak tak nak aku naik juga ke pentas... sampai Jay Jay pon confused sebab minta sorang datang ke pentas tapi dapat dua pula... hahahaha.... arahan KSU kan... jangan ingkar wehhhh.... tapi aku rasa berdosa pula bila dah naik pentas tu sebab nampak muka Ila berubah.... hmmmm.... 

Sebenarnya aku hafal lagu Insan Biasa tu... Bila dah ad hoc gitu terus aku jadi menggelabah tak ingat lirik.... siap nyanyi tengok telefon... kihkihkih...

Nasib baik Jay Jay puas ati ngan nyanyian kitorang.... fuhhhh.... hehehehe.... satu pengalaman yang berharga buat aku. Bleh masuk portfolio nih. Hahahaha.... budget artis sangattttt!!!!

Oklah... sekian dulu.... 




0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...