Jumaat, 31 Disember 2010

Holiday Harini Bcoz Of Malaysia Menang Bola

Posted by Emmymazli at 10:27 PG
Yeeeyyy... best nye dpt cuti arini.... ehheheheh... but firstly.. aku nak congrats kat team HARIMAU MALAYA kerana berjaya merangkul Piala Suzuki setelah 14 tahun dahagakan kemenangan.... n a very thank you kat team Malaysia bila sbb you all... harini kitorang merasa cuti... beshhhhh!!!

Cerita pasal team Harimau Malaya ni..... everybody sumer tgh sibuk story about our penjaga gol malaysia tu... si Khairul Fahmi.... hahahah... almaklum lee... sebelum ni aku tak la melayan bola sgt.... tetiba lak malam kelmarin laki aku layan bola kat  umah... then aku skali terjebak sama... tp mmg tak dinafikanla kehebatan si fahmi... mmg tangkas dia ni.... yg peliknya... baru pagi semalam aku tau nama penjaga gol malaysia ni.... itu pun sbb budak2 opis ngan member2 kat fb dok bercerita psl kekiutan dan keminatan dekat si fahmi ni.... hihiiihi... so aku pun sibuk le mencari le kat internet psl2 si fahmi ni... then terjumpa lak blog si Elia ni... girlfreind si fahmi ni... terus aku add jd follower dia... hmmm... not bad budak ni... kiut.... sesuai ngan fahmi.... confirm la melopong budak2 yg minat kat fahmi ni... hahahah... rupanya si GF fahmi ni panggil dia Apex... heheh... mmg sesuai ngan nama tu.... mmg mcm apek pon!!

Khairul Fahmi Che Mat - Penjaga Gol Malaysia

Fahmi with his gilfreind Elia
Safee Sali pun tak kurang hebatnya.... aku salut giler dgn jaringan gol dia kelmarin.... puas jugak laa aku menjerit kat umah tu masa dia gelecek bola n terus GOOLLLL!!!! hahahha... sib baik aku tak mengandung... kalu tak confirm beranak laa!!! kahkahkah.  Congrats to him dpt Anugerah Kasut Emas.

Safee Sali
Anyway.. congrats team HARIMAU MALAYA!!! Salut sama korang beb!!!  Semoga akan datang korang memberikan kemenangan buat negara dan sentiasa menjadi kebanggaan Malaysia!!

Team Harimau Malaya

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

4 your info....bkn elia yg start pgl khairul fahmi dgn nma apex....peminat2 red warrior /kelantan yg gelarkan dirinya 'apek'...then terus kekal nma panggilan itu sehingga ke hari ni...
mostly peminat2 bola pasukan kelantan suka memanggil idola mereka dgn gelaran...contoh, sharul idlan talaha - mat yo, k rajagopal - abg pa

Emmymazli on 1 Januari 2011 pada 12:53 PTG berkata...

eheh... elia ekk??? thanks for info.... almaklum lee... saya sebelum ni tak follow bab bola2 ni.... lately ni jer bcoz hubby melayan sama.... hehehe...

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...