Khamis, 9 Januari 2014

Emmymazli Enterprise Dah Didaftar!!!

Posted by Emmymazli at 2:07 PTG
8 Januari 2014 - Putrajaya

Alhamdulillah... setelah ditimbang tara beberapa lama memandangkan aku hendak mencuba pelbagai perkara dalam dunia perniagaan maka akhirnya aku kuatkan semangat untuk melabelkan nama aku dan suami 'EMMYMAZLI' dengan mendaftar perniagaan untuk memulakan perniagaan kecil-kecilan.  Puas aku fikir untuk daftarkan perniagaan ni sebab dapat permintaan untuk menjual power bank dan lain-lain barang dalam kuantiti yang banyak.  So why not aku mula dari first step dan mula cari-cari peluang perniagaan kecil-kecilan secara online.  

So.... pada 8 Jan 2014 (Rabu) akhirnya aku berjaya mendaftarkan perniagaan aku dengan nama 'EMMYMAZLI ENTERPRISE'... yeayyyy!!! Doakan aku yer kengkawan..... zaman sekarang ni kena mula berniaga untuk mencari rezeki tambahan buat anak-anak dan menyara hidup.... Aku harap aku gagah harungi cabaran ini... Amin.....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...