Isnin, 30 Januari 2012

Congrats To My BFF!!

Posted by Emmymazli at 1:13 PTG
Yuhuuu.... lama aku tak menulis ni... hehehhe.... sejak kat rumah baru ni takder streamyx ni.. tahap kemalasan aku untuk berblog dan berstory ni tinggi le sesangat.  Huhuh.... apa pun.. aku akan story juga di next entry yer...

Anyway... for today aku nak bagitau yang aku baru dapat perkhabaran gembira semalam yang BFF aku iaitu Nurul Mashitah Roslan akan melangsungkan perkahwinannya dengan Abang Hamdan pada 25 Feb 2012 ni. Congratulations beb!!!  Dan congrats sangat-sangat juga kerana berjaya mengharungi onak dan duri 2 perkahwinan terdahulu dan tak pernah jemu untuk membina dan mencari kebahagian berumah tangga demi ko dan anak-anak.  Biar la apa orang nak kata... biarlah apa orang nak cemuh... anyway.. ko yang menjalani kehidupan ko sendiri... Apa yang terbaik untuk ko.... ko buatlah dengan sebaiknya. 

Aku doakan yang terbaik buat sahabat aku nih.  Memang tak sangkalah bila aku dapat kad jemputan ni semalam.  Lagi-lagi pulak bila dapat tau aku sahabat yang pertama tau pasal perkahwinan dia ni.  Puas minah ni cover dari aku walaupun aku memang dah tau dia berkawan dengan Abang Hamdan sebelum nih.  Heheheh.... Apa pun pilihan Nurul kalini... aku ok sangat!!!!  Semoga perkahwinan kalini akan berkekalan hingga ke anak cucu... Amin!!!!!!!


2 comments:

afayufu on 30 Januari 2012 pada 3:44 PTG berkata...

congrats! doakan kebahagiaan ayu tau kak emmy..hehehe

Emmymazli on 30 Januari 2012 pada 5:25 PTG berkata...

amin... mana tau lepas ni turn ayu lak... hehhehe

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...