Ahad, 30 Januari 2011

Pre Reunion With Member Ex-SMVPD

Posted by Emmymazli at 1:27 PG
Seronok giler bila dapat jumpa member skolah tadi petang... after balik kenduri tunang rumah office mate aku si Liza... aku pun terus gi The Mines.  Ni semua planning last minit dengan member after sesi jemput menjemput kat wall SMVPD 79ers untuk main bowling kat sana n jumpa pukul 5 ptg bagi sesiapa yang berkesempatan.  Apa pun.. at last... hanya 5 orang jer yang datang.... walaupun 5 orang... tp happy sangat...

Yang datang tadi... Aku, Hafiz (BB), Jefly (BB), Asri a.k.a Mantin (Auto), Jafrul (Auto).... masing2 dtg bawa family unless si Hafiz n Mantin.... alhamdulillah.. dptlah berkenalan dengan wife masing.... untuk memeriahkan majlis.... kebetulan adik aku angah n husband pun ada tadi n diorang pun joint aku skalik....

Alkisah bermain bowling... nampaknya Hafiz boleh tahan main bowling... hmm... bola curve tu.... dlm kata tangan sakit... kira hebat laa kan... aku siap tunjuk wajah mcm tak percaya sambil menggigit jari... betul ke ni Hafiz ni main mcm ni... huhuhuhu.... si Mantin lak... cara dia bowling bola cute siot.... hahahah... aku dok la mengajuk n tergelak bila dia baling... hahahaha... so far.. member2 lain main bowling ok la.... Aku??? hahaha.. jangan cerita... ntah haper2.... laki aku dok menyirap ngan aku sbb aku main cam cipan... hahahhha

Lepas habis bowling.... we all lepak kat kedai mamak kat blok sebelah mines.... lepak punya lepak.. sampai pukul 9.30 la jugak... hehehhehe... apa pun... thanx kat Mantin sbb blanje kitorang sumer tadi... moga murah rezeki anda.... heheheheh

Thanks guys.... walaupun 5 org... tp bg aku amat bermakna untuk kita mengukuhkan ikatan silaturrahim antara kita setelah 15 tahun tak jumpa.... aku happy... husband aku pun happy jumpa korang... n hopefully korang n family pun happy jugak...!!! Thanks a lot!! (^_^)

Ex SMVPD
dari kiri:  Mantin, Emmy, Jefly, Hafiz & Jafrul

Markah 2nd Game. For info, susunan nama dari atas tu Jafrul, Mantin,
Jefly, Emmy, Mazli (my hubby), Zahri (adik ipar aku),
Wawa (adik aku Angah) & markah kat bawah
skali yg tak nampak nama tu Hafiz

Jefly, Hafiz dan anak aku Hanum & my hubby Mazli
   
Peace!!
  
At kedai mamak

Mantin, Jaf n Jefly

Me with wife Jefly, Intan.  Intan is one of ex DSK (same course with me)
 at Poly PD yg juga senior aku...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...