Sabtu, 1 Januari 2011

Happy New Year 2011!!!!

Posted by Emmymazli at 1:54 PG
Uik.... Tak sangka masa berlalu begitu pantas.... semalam baru 2010... harini dah 2011... baru je my hubby tanya apa azam tahun baru aku... aku ckp ntah!! hehehhe.... apa ekk azam aku??? hmmm... aku ikutkan... nak cari duit bebanyak!! tp camner?? huhuuhu

Sebenarnya aku n family baru je balik dari jalan2 kat putrajaya... konon nak tunggu countdown td... tp at last duduk kat belakang Masjid Besi tgk bunga api jer....  but menyakitkan ati... sekejap jer bunga api tu... huhuhu... busan!! then after habis bunga api tu terus je lalu depan opis... tgk meriah lak depan perbadanan putrajaya tu but takder lak yg special2 kat situ... apa lgk... terus le balik umah jer... tgk tv lg baik!!

Anyway... aku nak wish kat semua yang mengenali aku "HAPPY NEW YEAR 2011".  Apa azam tahun baru korang???





0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...