Ahad, 16 Januari 2011

Meet My BFF Since 6 Years Old!!!

Posted by Emmymazli at 10:31 PG
Today nak story about my BFF since i was 6 years old... Actually last night i meet him at Bukit Kemuning, Klang.  Sebenarnya my hubby la ni loghat nak ajak mancing... then dia suruh ajak my friend yg stay kat area Klang kalau kelapangan boleh la joint mancing udang galah sekalik... So dalam kepala otak aku ni aku ingat si Aznoul Rizal n Rezaldean jer.... Then i call them.... si Rezaldean takder hal... but si Aznoul lak ada kerja... so aku takmola menyusahkan org.... so akhirnya yg pergi mancing skalik adalah Rezaldean...

Citer pasal Rezaldean ni.... seperti yg aku ckp tadi dia adalah kawan baik aku since tadika masa stay kat Kg. Jawa, Segamat... mesti korang pelik.. apsal la kawan baik aku lelaki n bukan perempuan... heheheh... ni bukan sebab gatal ye kawan2... dah sejak azali aku adalah wanita yg agak ganaz.... so kengkawan pun ganaz la jugakkan..... walaupun mak aku antar aku sekolah convent yg terdiri daripada budak perempuan... but aku still kawan ngan budak lelaki masa skolah petang atau sek agama.... by that.. masa aku darjah 1-2 aku skolah kat skolah campur lagik at Sekolah Kebangsaan Kg Jawa tu.. heheh.. no wonder le aku ramai kawan2 yang terdiri dari pelbagai sekolah.. hehehe

Masa aku tadika dulu.. aku ngan Dean ni mmg rapat... ntah mcm mana dulu masa aku darjah 2 (kalu aku tak silap laa) dia n family telah berpindah... hilang begitu jer... then masa aku habis skolah dan kebetulan aku pun dah berpindah ke melaka.. ntah camner aku boleh terjumpa dia balik masa dia makan kat kedai mak aku.... what a small world la kan.... itu pun after 10 tahun jugak tak jumpa... sib baik aku cam muka dia... hahahah... kalu korang ingat entry pasal SILAT aku tu... dialah org nya yg bg support tuk aku joint silat ni... n kebetulan... dia jugaklah yg byk tolong hal aku ngan hubby aku dulu... huhuhu.. sedey punya citer laa.... sib baik la ada kawan sorang ni....

Ntah camner.... masa tahun 2001.. berpisah lagik aku ngan dia.. terus lost contact... haparaa... sib baik dia ni one student jurukur so byk classmate dia yg kat jabatan ukur ni (opis my hubby).. so my hubby tolong carikan no tel dia dari classmate dia... sib baik dpt... akhirnya lepas 10 tahun baru jumpa balik... daripada aku lum ada anak sampai umur anak aku dah 9 tahun baru jumpa... ntah apa2 kan... hadooiiii....

Whateverpun.. aku happy dpt jumpa dia malam tadi walaupun sempat borak n lepak sekejap kan... dia ngan my hubby sibuk memancing sampai kul 4 pg dan aku lak sibuk tidur disebabkan temankan anak aku si hanum dok loghat nau nak tido kat dlm keta sampai aku tertidur skalik... hahahahahah.... thanks dean... next time leh jumpa lagik... tak tau lak nnt bila la nak jumpa dia lagik.. ntah2 dalam masa 10 tahun lg pulak kan.... hahahahah...



0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...