Selasa, 11 Januari 2011

Betul Ke Facebook Akan Ditutup Menjelang 15 Mac 2011 Ni??

Posted by Emmymazli at 1:03 PTG
Kecoh skrg ni bila semua pengguna Facebook (FB) mendengar khabar yg laman sosial itu bakal ditutup pada 15 Mac 2011 oleh pembuat/penciptanya dalam 1 akhbar diluar negara.... Betul ke??? Aku sendiri pun dah menggelupur bila dgr camni.. bukan sbb apapun... sayang la bila kita dah berjaya kumpul kawan2 terutamanya kengkawan lama yg  mmg susah giler nak contact tu... bila dengan ada FB ni... mmg byk membantu mendekatkan kawan2 yg jauh... kalu tutup... frust laa.... Kalau penggemar game.. lg la frust... hahahah.. aku ni kira ok lagik... sbb aku mmg tak layan game2 ni... cuma tgh pikir camne la kalu betul FB tutup... kena buat back up data kengkawan... adehhh... 1 kerja lagik!!!

Inilah email spekulasi yg diterima mengenai penutupan FB....

Sila klik pada gambar jika tak nampak...

Hmmmm... camtu la yg dikhabar anginkan.... tp baru kejap tadi sahabat aku Malek ada inform pasal FB ni takkan ditutup melalui 1 akhbar Kosmo (clik kat sinipun boleh) ... so aku search laaa... ini la hasilnya... tp info ni pun sama dari info yg kat atas tu....

Sila klik pada gambar jika tak nampak...

So confirm korang dah baca mengenai facebook ni di akhbar kosmo onlinekan. Tapi, korang mesti baca sampai habis akhbar tersebut. Berita yang telah mengesahkan facebook tidak akan ditutup adalah di laman web blogtechnical.com . So.. sila baca sampai habis dalam laman tersebut yer. Kalau tak paham maksudnya, korang leh translate dalam google translate tau!!! heheheh...
 
Sila klik pada gambar jika tak nampak...

Lega dah ati aku  bila dah baca artikel ni... adehhh.... harap2 benar la ini sumer spekulasi semata2... huhuhu... hampeh betul manusia yg mengedarkan berita2 cam cipan ni.... menyirappp!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...