Rabu, 6 Julai 2011

Lama Tak Berblog...

Posted by Emmymazli at 11:49 PG
Salam semua... hopefully semua sihat... Lama aku tak berblog... kebizian aku tak dapat nak disangkalkan lagi sejak pertengahan bulan Jun hinggalah ke hari ini.  Tapi aku akan update program-program aku dari masa kesemasa....  ada beberapa kawan-kawan aku yang rajin membaca blog aku bertanya kat aku kenapa takder aktiviti terkini... aku kata.. wait & see ye.  Aktiviti tu ada tapi aku amat kekangan masa.  Baik kekangan masa bersama keluarga, kerja-kerja ofis, program under kementerian, menyanyi dan menari lagi... APDISK... SMVPD79ers... training volleyball lagik... haishhh!! Macam-macam buat tapi tak kurus-kurus jugak!!! Kepada kengkawan yang sudi membaca blog aku ni, aku ucapkan ribuan terima kasih... walaupun agak ketinggalan story mory aku nanti... tapi sudi-sudilah menatap aktiviti-aktiviti aku yer.... see u next entry... tataaaaa!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...