Isnin, 11 Julai 2011

Wedding Sepupuku Yang Paling Ganyut... Heheheh

Posted by Emmymazli at 10:05 PG
10 Julai 2011 (Ahad) - Dewan Guthrie, Bukit Jelutong

Mesti korang tergelakkan baca tajuk entry aku ni.. hahahha... betul la...!!  Kali ni aku attend wedding cousin aku yang paling tua dalam family belah abah aku iaitu abang Sohaimi bin Abdul Ghani.  Abang Mie ni bukan takat ganyut dan kertu.... dah berumur juga baru nak kawin... heheheh... memang wedding dialah amat dinanti oleh seluruh keluarga belah abah aku.  Dan wife abang aku ni amat dinanti-nanti dalam keluarga dia.  Heheheh... Jangan marah Abang Mie kalau terbaca entry Along ni... gurau-gurau jer....!!

Seronok giler dapat attend wedding Abang Mie ni... bukan apa beb, kalau nak jumpa family belah abah aku ni, time-time gini jer la dapat jumpa... kalau tak... haram la... raya pun lom tentu jumpa... Tapi tak dinafikan, kalau family belah abah, anak-anak Pak Ngah aku ni (family Abang Mie) dan family Mak Besar aku adalah antara yang terapat dengan family aku dalam seluruh 8 beradik abah aku.  Yang lain tu banyak buat haluan sendiri. 

Oklah... nothing to story... Congrats to Abang Mie dan Kak Nurul.  Semoga perkahwinan kalian bahagia hingga ke anak cucu!!  Tapi ada 1 kemusykilanlah.... Laku jugak Abang Mie aku ni ekkk??? Hahahahahahah!!!
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...