Jumaat, 29 Julai 2011

Dapat Hadiah Raya Walaupun Belum Puase Lagi.... ^_^

Posted by Emmymazli at 4:33 PTG

Harini aku baru jer masuk kerja selepas 3  hari aku cuti berkabung di atas pemergian allahyarham atuk aku.  Cuti memang best... tapi kesian lak anak-nak aku  memonteng sekolah jer.  Anak-anak aku sukelah tak ke sekolah.  Raya keling dia kalau cuti.  Hahahha

But today aku gi kerja dengaan kelencunan.  Kereta aku rosak, so terpaksalah today gi kerja naik motor yang hubby tinggalkan kat rumah.  Kebetulan pulak today hujan lebat dari subuh.  Perghhh....!!! Pempaham sendirilah.  Sampai pejabat jer body dah agak-agak kebasahan walaupun pakai baju hujan.  Dalam tension-tension badan basah masa sampai opis tu, tengok-tengok ada bungkusan hadiah tuppaware ni.  Ingatkan boss punya hadiah,  bila tanya staff yang mengganti tempat aku semasa aku bercuti tu, katanya hadiah tu untuk aku dari wakil peniaga gerai jualan yang aku handle kat NRE iaitu En. Fairuz.  Hussshhhh... bestnye... terubat skit hati bila tengok ada hadiah.  Dah la dapat tuppaware... dalam tuppaware tu ada cake lagik... Black Forest Cake dan Lemon Blackcurrent Cake.  Package la katakan... Siap ada tulis Selamat Hari Raya.  Puase pun belom.  dah sebut Raya.... Hahahhaah!!!!! Apa pun, hadiah tu nak open kat opis sayang pulak... nak tunjuk kat hubby la bila balik umah nanti... hehehehhe.... bagi dia jelesss!!!

Anyway thanks Abg Fairuz.... I like!!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...