Rabu, 6 Julai 2011

Bowling APDISK 2011

Posted by Emmymazli at 5:34 PTG
2 Julai 2011 (Sabtu) - IOI Mall Puchong

Alhamdulillah sangat-sangat.  Akhirnya, Persatuan Alumni Diploma Sains Kesetiausahan Politeknik Port Dickson (APDISK) berjaya menganjurkan program kedua dengan mengadakan Pertandingan Bowling APDISK. 
Banner APDISK yang tersergam indah
Dengan kerjasama dan murah hati AJK-AJK APDISK, dapatlah semua peserta pertandingan bowling ini merasa serba sedikit hadiah-hadiah yang disediakan.  Bukan senang nak senang.... nak dapatkan sponsor memang agak susah.  Maka AJK-AJK lah yang  banyak mengeluarkan duit poket sendiri bagi memastikan program ini berjaya.
Trofi-trofi yang disediakan...
Hadiah-hadiah yang disediakan
Untuk pihak aku sendiri... mak aihhh... kemain susah nak dapat team member.  Aku dengan hubby aku memang dah confirm nak joint, tapi nak cari lagi dua orang ni bukan main payah.  Ada jer halnya.  Nasib baik la classmate DSK aku si Miena nak joint group aku.  Then menyusul pula schoolmate aku dari SMVPD si Yazid yang nak joint walaupun last minit.  Alhamdulillah sangat.  Disebabkan susah sangat nak cari team member... maka group aku takder nama.  Guna no pendaftaran.   Team No.8.  I like 8!!! Hahahahahah!!!!
Team aku.. Team No. 8
With my hubby
With Miena... DSK mate aku...

With Yazid.  Schoolmate SMVPD
Bowling punya pasal.... aku ni sanggup mengecek ngan laki aku kasut bowling!!! Harga RM168 sepasang... perggghhhh.. ni kalau tak menang memang mau kena tepek ngan kasut bowling kat dahi...  Kalau ikut hati, nak kasut warna pink... tapi takder lak.  Dapat yang ada garisan pink kat kasut pun ok laa!!! Hehehheheeh
Kasut baru aku... !! ^_^
Aku difahamkan, kesemuanya ada 10 team.  Maka jumlah peserta yang ada adalah 40 orang.  Not bad at all.  Geng-geng DSK batch aku yang ada hanya 3 orang jer.  Aku sendiri, Miena dan Kak Ida.  Kira oklah kan... Kalau diikutkan 4 orang termasuk Mieza, tetapi aku difahamkan yang Mieza tak dapat hadir last minit... maka tinggallah kami bertiga....
Kak Hasmieda... DSK mate aku yang joint skalik
Batch DSK 98/99 yang ada
Rezeki group aku aritu walaupun aku main tak perfome, dapat juga tempat ketiga.  Kalau nak dibandingkan team yang menang tempat kedua dan ketiga tu memang pemain bowling tegar.... buaya langap la katakan.. hehehe... kita lak main suka-suka.   Dalam team aku tu.. aku sorang jer yang tak dapat hadiah 2.  Baik hubby aku, Miena dan Yazid, masing-masing dapat hadiah best bowler... aku jer tak dapat... huhuhu.. sedey...!!!  Tak kisah laa.. janji kita semua enjoy dengan Bowling APDISK ni....!!!
Hadiah Kami!!!!
Oklah...layan jer gambo aku ni ekkk!!  Memang banyak giler gambo AJK-AJK APDISK berposing.... pantang jumpa camera.. Hahahahahah
Hubby aku melepaskan pusingan pertama...
Bergambo dengan hadiah!!
AJK-AJK yang sporting..
pantang jumpa kamera.. diorang jer.. hehehheh
Gambo ni sebenarnya aku nak amik sengsorang... tetiba tersentil lagik 3 orang ni.. hahahahha
Pengerusi Tetap APDISK
Ade jer yang nyentil time aku nak bergambo ni...!!!
Group aku, Team No. 8 dapat tempat ketiga
2nd Best Bowler Wanita
2nd Best Bowler Lelaki
1st Best Bowler Lelaki
Bergambar bersama kesemua perserta dan AJK APDISK


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...