Rabu, 2 April 2014

Sambut Birthday Dengan Family

Posted by Emmymazli at 6:07 PTG
Salam semua.... Huhuhu... Malu nak citer aku sambut birthday dah tua-tua ni....  Tapi aku nak juga story di sini sebab terharu dengan suprised dari keluarga.  

Anyway.... sebenarnya aku tak terfikir pon pasal nak sambut birthday ni sebab tau  birthday aku dah lepas.  Yang aku tau mama and abah with adik Boy nak datang rumah aku sambil lepak-lepak berehat di rumah anak-anak bergilir-gilir... so aku ok jer laa.

Sebelum diorang sampai rumah aku... mama pesan suruh masak makan malam... jadi masa diorang sampai tu memang aku dah siap masak and tunggu masa untuk makan malam sebaik diorang sampai.  Mama kata dia siap minta adik aku Angah dan keluarga pon datang rumah aku skali untuk lepak-lepak dengan cucu semua.  Masa tu aku ok jer la.... Tapi tak sangka pula bila diorang sampai jer nampak Boy bawa suprised cake dari kampung.  Huarghhhh... terharunya.... lama giler tak potong cake khas untuk aku sendiri dan celebrate birthday ngan keluarga....  lagi terharu bila cake di buat oleh bakal adik ipar aku si Shuadah. Huhuhu....

Tapi aku maintain lagi.... simpan cake dulu... Angah dan anak buah aku belum sampai... Hanum dan Kimie lak kena ke kelas tuisyen lepas maghrib... so kalau nak potong cake kena hold lepas anak habis kelas.  Sampai ngantuk-ngantuk la anak buah aku tunggu.  Bila semua dah ada baru sesi potong cake.  Heheheh....

Rasa happy giler bila semua ada malam tu masa sambut birthday.  Lengkap rasa keluarga.  Terima kasih Shuadah yang buatkan cake untuk Along.... sedap cake tau.... red velvet cake lak tu.... my favourite!  Terima kasih juga kepada keluarga yang datang raikan bersama kita..... Along tak rasa pon Along tua... tapi muda sentiasa.... hahahahahahahah.... Uwekkkk!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...