Selasa, 1 April 2014

Birthday Treat Dari BFF

Posted by Emmymazli at 10:33 PG
Wahhhh.... happy mak tak terkira bila my bff Yat bagi birthday treat.  Yeay!!! 

Sebenornya.... Yat wish aku birthday dengan gambo kek doraemon kat FB... saje aku mengusikk dengan reply comment... alang-alang nak bagi birthday kek bagi la betul-betul... Hihihi.  Dan dan tu gak Yat ajak lunch together makan kek.  huhuhu... bagai ngantok disorongkan bantal... maka aku pon on jer laa dengan lunch date kitorang.... 

Tengahari tu jam 12 terus amik Yat kat JPM dan ke Alamanda.  Yat kata nak mamam kek kat Secret Recipe so kami pon menuju ke situlah.  Sampai-sampai jer terus amik port paling strategik.  Yat suruh ambil order dan pilih kek pilihan aku.... Sudah pastinya aku mengidam nak makan Red Velvet cake.... So cake tu yang aku pilih.  Aku cakapkat boy di kaunter tu aku nak untuk birthday treat punya.  Sampai-sampai kat meja aku gitu la gamaknya kek yang aku dapat macam dalam gambo tu.  Walau hanya seslice tapi puas hati!!!  Hilang kempunan aku nak makan red velvet der.

Lunch tu idaklah makan kek semata... adalah menu lain... dah lapo tak sempat nak snap gambo makan.  Heheheh... 

Anyway Yat... thanks for the birthday treat.  Sangat bermakna buat aku apatah lagi sambut dengan teman tersayang.  Love u Yat!!



1 comments:

Tanpa Nama berkata...

off white outlet
off white
bape outlet
curry shoes
yeezy 350
fear of god outlet
supreme outlet
golden goose sale
air jordan
goyard outlet

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...