Selasa, 15 April 2014

Bila 3 Stooges DSK 98/99 Berjumpa

Posted by Emmymazli at 3:34 PTG
14 April 2014
Huwaaaa ... rindunya aku pada 2 orang insan ini .... Akhirnya setelah lama menanti nak reunion bertiga semula dengan makcik 2 orang ni, tercapai juga hasrat aku.  

Kalau setakat nak jumpa Yat ... aku leh anytime jumpa ... memang takde masalah. Tapi kalau nak jumpa Pet ... adusss ... mengalahkan vip makcik ni. Ada jer halnya kalau nak jumpa .... Dah jadi bertahun juga tak jumpa ... padahal sama-sama area sini jer ...

Alhamdulillah ... tak perlu nak plan lama-lama ... Yat just mention Pet nak datang rumah dia dan aku pula free masa tu .... so on jer laa .... walaupun pagi tu aku ada tournament bowling dan petang tu kimie ada training taekwondo ... nasib baik training Kimie tu yang biasanya jam 3.00 petang haritu diubah jadi jam 5.00 petang. So ada la masa aku nak terhegeh-hegeh borak ngan diorang lama skit.

Tapi pempaham jer lee ... bila 3 orang manusia ni berjumpa ... ada jer menda flash back nak distorykan .... macam baru balik belayar kapal ... hehehehehe ... rezeki haritu Yat buat masakan kampung ... sedapppp! !! Perut dah kenyang .... ketawa pon terbahak-bahak .... apa lagi ... sesi bergambau jer lee .... aku pun tak bleh nak lama-lama sebab kelas taekwondo Kimie tu .... huhuhu ... . Yang penting happy der dapat reunite bertiga walaupun ada anak-anak sekali .... Riuh sekuarters!! Hahahahah ...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...