Isnin, 14 April 2014

Pertandingan Bowling Puspanita NRE 2014

Posted by Emmymazli at 4:57 PTG
13 April 2014 - Pusat Bowling The Mines

Salam semua.....

Okayyy... today aku just nak story aktiviti aku dihujung minggu baru-baru ni. 

Alkisahnya dari mula, aku dapat call dari adik Jaja yang dia nak cari player bowling untuk tournament under Puspanita NRE. Aku pada awalnya teragak-agak nak say yes but in the end bila dengar geng sevolleyball aku si Bebeh Nurcaya ada terus say ok.  Hihihihi.... bukan apa... ada geng baru syok nak mainkan....

Sebenarnya aku tak confident dengan diri aku sendiri... mampukah aku perform setelah sekian lama tak main.  Apatah lagi dalam keadaan ibu jari aku yang injured akibat terkena pisau aritu still membengkak. Dah pasti aku tak boleh main pakai bola aku sendiri... ibu jari tak muat. Confirm kena pakai house ball. Huhuhu.... redha dan pasrah jer la segala kemungkinan.

Nak jadi citer before hari kejadian... 2 kali masalah mengenai cari ahli pasukan.... 1st pasal tak cukup korum... maka aku cukupkan... kendian tu tak jadi pula sebab ada hal katanya.... at last bebeh caya cari ahli lain.... nasib baik ada yang sudi nak join... siap berjanji nak pakai baju merah kengkununnya sedondon la bagaikan masa tournament.  Skali apa daaaa.... rombakan ahli kumpulan... campur-campur dengan ahli jabatan lain.  Hahahah... buang karan jer planning-planing.  Sabo jer laaa...
Tapi ada baiknya juga pada aku... kalau kena nasib dapat team yang ok alhamdulillah la.... kalau kena yang kelaut pon kena redha juga.... hehehehehe... cakap pasal diri sendiri sebenarnya.... Aku tak kisah pon dengan sesapa janji ok!!
Erawati - JKPTG, Nurul Hakimi - JPS, Nurul Shima - JUPEM dan aku
Kalau nak diikutkan point game team aku tu... memang kena agak redha la... ada sorang jer dalam team aku tu yang ketiga-tiga game dia tu point agak consistent... yang lain sumer termasuk aku point turun naik... so kami memang terima seadanya.  Huhuhu.... pasrah kalau kalah pon... memang tak jangka langsung.

Masa pengumuman keputusan dan pemberian hadiah, team aku tu kalau nak harap menang secara individu melalui point tertinggi tu agak payah laa.... tapi memang kitorang agak tak sangka.... boleh pulak menang tempat ketiga dalam acara berkumpulan.  Adoiii... masa emcee tu umumkan tu... muka aku dah yang lain-lain agak tercengang-cengang kebodohan.  Hahahaah.... demi Allah memang tak jangka walau tempat ketiga.  Tapi rezeki Allah di mana-manakan... Ada gak bukti yang boleh disimpan sebagai kenangan buat aku tahun ni.  Heheheheh....
Anyway... nak say thanks kepada ahli team bowling aku yang kami baru berkenalan pada hari itu... Erawati - JKPTG, Nurul Shima - JUPEM dan Nurul Hakimi - JPS... so far yang aku kenal Kimi jer sebab kami kursus sama.  Hehehehhe..... Proud of you guys.... Thanks bagi group kita menang walau tempat ketiga... jadilahkan dari takder apa.... Heheheheh...

Tata...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...