Rabu, 30 April 2014

Gym Koryo Sepang Dah Ada Signboard

Posted by Emmymazli at 10:54 PG
Okeyy... saja jer nak share story and kasi gempak pasal Gym Dengkil ni dimana anak-anak aku berlatih sparring untuk tournament-tournament taekwondo.  Sebelum ni gym ni memang agak hambar sebab tiada apa-apa pengenalan diri untuk orang luar tau yang di situ ada Gym Taekwondo.  Tapi malam ni tiba-tiba rasa lain plak gym ni.... rupanya ada pembaharuan telah di buat.  

Masa mula-mula nak jumpa Sir Muhin untuk hantar borang pertandingan tu.... Pertama skali yang aku nampak tang pintu masuk ni lah.... dalam hati tertanya juga... sejak bila pula ada menda nikan.... tapi menariklah bagi aku sebab at least ada la something yang orang tau kat situ ada Gym Taekwondo.  Good improvement.
Naik jer atas... mata aku pula tertumpu kepada feature wall gym.... sebelum ni kosong jer.... kalini ada banner gambar anak-anak terbentang luas di dinding gym.  Huhuhu... barulah menarik skit keadaan dalam gym nih...
Lepas hantar borang dan borak-borak dengan sir kejap.... aku segera turun ke bawah... masa borak dengan sir sebelum tu... dia ada mention kat depan pon dah ada banner atau sign board gym.  Aku memang tak perasan lagi masa sampai tu.... bila dia bagitau baru rasa berkobar nak turun tengok... 

So... inilah hasil pembaruan pada gym taekwondo.  Walaupun design banner ni tak menarik pon.... tapi boleh laaa... ada juga tanda pengenalan pada gym ni.  Senonoh skit aku tengoknya.... Bangga skit aku nak bagitau kat kawan-kawan anak-anak aku training sparring taekwondo kat sini.... hehehehhe....
So apa kata korang????

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...