Jumaat, 21 Oktober 2011

Tumpang Dengan Family Waknang Berholiday At PD

Posted by Emmymazli at 6:08 PTG

15-16 Oktober 2011 - Permaisuri Resort Port Dickson
Salam u oulss!!!  Kali ni nak story pasal aku dan family pergi holiday di Port Dickson pada Sabtu   lepas.  Mesti kengkawan yang mengikuti or ambil tahu pasal aku tertanya....Port Dickson again????  Or... Banyak sangat duit kau Emmy asyik pergi holiday???? Haaa... aku tau!!!  Ada yang mengumpat belakang aku tu!!!  Aku malas jer nak citer details pasal kehidupan aku baik yang tersirat mahupun tersirat.  Aku hanya akan tulis apa yang penting buat aku.  Hal-hal dalaman takkan aku nak cerita kat blog atau citer kat korang jugakkan???  Apa-apa pun.... hanya orang yang mengenali aku tahu  sebenarnya apa yang berlaku dalam hidup aku.

Anyway.... sebenarnya holiday kalini adalah anjuran family pakcik aku Waknang dan anak-anak dia.  Kebetulan, kalini diorang holiday menjemput aku sekeluarga bersama-sama untuk memeriahkan apartment diorang.  Sememangnya aku datang tangan kosonglah....  Bawak body jer.  Hehehheeh.... Malu pun ada.  Almaklumle... dah tengah-tengah bulan ni mana la ada masyuk!!!  Huhuhu... So, orang jemput kita maka kita pun mengekor jer lee.  Makan minum sumer dah ada.  Tinggal nak bersuka ria sahaja.  Heheheheh!!!
Holiday dengan family Waknang
Lupa nak story kat mana kami stay.... As usual la.... Family aku memang suka stay kat Permaisuri Resort PD.  Kalini kami dapat apartment yang best dari biase atas demand hubby aku yang selalu berurusan dengan Permaisuri Resort PD.  Family Waknang ni minta hubby aku uruskan bab booking hotel dan diorang bayar.  So... senang skit kerjanya.  
Pemandangan resort ni dari tingkat 8 apartment kami
Kalini holiday memang best... Makan free... stay pun free...  berehat jer kerjanya hari Sabtu tu....hehehhe.... ditambah seronok pula bila kami dapat merasa game air yang baru pada pagi Ahad tu.  Biase orang naik babana boat, tapi kali ni kami naik Sidekick 3 Towable Ski Boat.... perghh... punya la panjang namo ehhhh!!!  Memang best!!!  Sape nak naik Sidekick 3 Towable Ski Boat ni disarankan jangan makan or minum dulu.  Kalau tidak mau muntah nanti or mabuk sebab masa naik tu body kita terhentak dan dalam keadaan baring.  Terjerit-jerit lak tu.  Hahahahah.... Aku sendiri pun dah nak termuntah nasi goreng yang aku breakfast pagi tu.  Apa pun memang mencabar la.  Korang ada berani???
Naik Sidekick 3 Towable Ski Boat... Best!!!
Selesai main Sidekick 3 Towable Ski Boat kami naik banana boat pulak bagi nak puas hati or lepas gian.. hahahah... boleh gitu???? Nak naik jet ski takder... banana boat pun jadi laaaa!!!!  Selesai lepas gian  dan mandi laut lebih kurang baru bleh mandi kolam kat hotel pula.  Baru best!!!  
Banana boat pulak!!!
Layan mandi kolam pula setelah penat main Sidekick 3 Towable Ski Boat dan Banana Boat
Anak aku Hanum sakan mandi kolam dengan Idriana dan Fatin
Selesai mandi kolam.. kami terus siap-siap untuk check out dan aku pun berkejar nak ke ofis untuk training koir.  Bagi aku.. pergi holiday kali ini... tiada yang lebih fun selain dari spent time with family.   Terima kasih kepada keluarga Waknang yang sudi ajak keluarga aku.  Terima kasih bebanyak!!

Jom layan pic kami.... bye!!!
Layan gambar dengan Idriana.. cucu pertama Waknang
Tengah tunggu turn nak naik Sidekick 3 Towable Ski Boat
3 orang 3 stooges yang gayat.. ahahhaha
Mabuk nampak... hahahhaahah!!!
turn kami pula nak naik Sidekick 3 Towable Ski Boat
Standby sebelum boat tarik... boleh peace lagik
Muka ada senyum aaaarrr... belum tau lagik apa cerita lepas naik tu...
Lepas settle round laut... perrhhh...muka mabuk... rasa nak muntah pun ada...muka pun takder senyum lagi dah
Huhuhu... terseksa!!!
Lepas naik banana boat.. sesi mandi laut pulak!!
Budak demam Idriana ni... lupa dah demam lepas mandi kolam...

Intan & Idriana
Wak wedok jadi baby sitter baby Irsyad
Possing sebelum balik!!
Thanks Waknang & Family!!!! love u all!!!!


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...