Rabu, 12 Oktober 2011

Selamat Menjalani Ibadah Haji To Pak Ngah & Mak Ngah

Posted by Emmymazli at 7:36 PG

7 Oktober 2011 - Pusat Tabung Haji, Kelana Jaya

Alhamdulillah.... akhirnya termakbul juga impian Pak Ngah and Mak Ngah site my hubby untuk menunaikan ibadah haji pada tahun ini setelah sekian lama menunggu.  Bukan senang ooo.... nak tunggu turn lagik.. even mak mertua aku pun dijangka akan pergi haji dalam tahun 2015... kiranya hasrat Pak Ngah dan Mak Ngah lebih awal tercapai.  Syukur sangat.
Aku dan mertua bersama Pak ngah & Mak Ngah
So last Friday aku with family bersama mak mertua dan pak mertua aku telah ke Pusat Tabung Haji Kelana Jaya untuk sama-sama berjumpa Pak Ngah and Mak Ngah dengan ahli keluarga mak mertua aku yang lain buat kali terakhir sebelum Pak Ngah and Mak Ngah berlepas ke Tanah Suci.

Perghhh... ramainya manusia kat Pusat Tabung Haji tu tak yah cakap la... hubby nak parking pun susah.  At last my hubby just drop us jer dan dia tunggu kat kereta.  Sabo jer la.  Anyway, masa aku sampai semua adik beradik mak kecuali Mak Tam, Mak Uda dan Mak Busu tak dapat join.  Maybe takder kenderaan kot.  Kesian.  But, bertuah Pak Ngah and Mak Ngah bila semua anak dan menantu diorang dapat turut serta menemani mereka before ke Tanah Suci.
Ramainya orang kat Pusat Tabung Haji pada hari itu...
Anyway Pak Ngah and Mak Ngah... Emmy dan Mazli doakan moga Pak Ngah and Mak Ngah dapat mengerjakan haji yang mabrur.  Semoga selamat pergi dan balik ke bumi Malaysia yer.  Aminnnnn!!!!

Sebahagian dari anak, menantu dan adik beradik Pak Ngah yang ada

Anak dan cucu Pak Ngah yang sedang menanti.

Aku pun nak selit jugak.. hehheheh


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...