Selasa, 24 September 2013

Promote NZ Cakes & Pasta

Posted by Emmymazli at 11:37 PG
Harini Emmy nak promote skit business seorang kawan ni.  Kawan ni menjual serta menerima tempahan kek dan pasta.... So far... alhamdulillah.... kalau aku order untuk aku dan kengkawan... so far akak ni tak pernah mengecewakan lagi dan harga pon agak berpatutan.  So berani la aku nak rekemenkan....  Oklah... nak tau siapa dia... hehehhe.... NZ CAKES & PASTA (klik sini untuk check FB beliau). Perniagaan yang dijalankan secara online ini adalah atas usahasama Kak Zue dan Kak Nuzul... bagussss laaa cenggini....

Kepada sesiapa yang tercari-cari untuk order kek, muffin, cupcakes dan pasta area Putrajaya, Seri Kembangan dan area yang seangkatan dengannya..... boleh la check it out hasil yang aku dan kawan-kawan aku yang pernah order.  Mana tau korang pon leh order.... Ok tak pada pandangan mata korang?

Order dari Ina Tisha untuk kami berdua punya birthday
Chocolate cake with chocolate ganache

Order dari aku untuk birthday anak dara aku si Hanum
Buttercake with buttercream dan strawberry filling
 

Order dari Nurul Masitah Roslan
Chocolate cake with buttercream and strawberry filling

Order dari Dr. Norwati Adnan untuk anak nya.... 
Chocolate cake with buttercream and strawberry filling
 
Haaa... itu yang aku dan kawan terdekat aku yang order... lom tengok yang lain.... Ada lagi yang menarik telah Kak Zue dan Nuzul buat.... cer tengok kat bawah... mesti korang rasa tertarik... Walaupun kak Zue masih baru... tapi dia usaha untuk cuba penuhi permintaan pelanggan... moga terus suksesss


Menarikkan...???? Aku ni bukan promote untuk dapat keuntungan yer... langsung takder okeyyy... aku just tolong kengkawan untuk majukan business... so sesiapa nak tempah dengan beliau... jangan segan-segan tau.... sesiapa nak dapatkan maklumat atau buat tempahan sila contact Zurina-019-5724726 atau Nuzul - 019-3514726.


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...