Khamis, 5 September 2013

Makan Tak Hengat Dengan Parents Koryo Sepang @ Dengkil

Posted by Emmymazli at 5:33 PTG
4 September 2013 - Gym Taekwondo, Dengkil

Salam semua....

Sebenarnya rasa malu giler... bukan apa.... tiba-tiba terinterframe kat family parents taekwondo di Dengkil malam tadi yang secara tiba-tiba buat sesi makan-makan.  Gathering katanya.... Aku memang tak tau menahu.... Pagi tu memang lah Kak Tipah kita ada hint di wechat yang tanya aku ada ke tak malam tu... aku ni yang tulus mulus cakap jer la yang aku ada... memang tak tau kisah pon ada makan-makan.... Huhuhu.... malu eden... datang bawa body jer... surprise katanya Kak Tipah.... huhuhu....

Sampai-sampai jer kat Dengkil tengok diorang dah siapkan meja.... ada kek laa...lauk pauk... minuman dan makanan untuk sentil-sentil... hehehhe.... adusss..... segan der..... Tapi Kak Tipah dan yang lain tu cakap nak sedapkan hati aku katanya kalau bagi tau semua orang suruh bawa macam-macam kang tak terhabis pula lauk pauk yang diorang bawa.... ooooo... gitu ceritanya yer... yer laaa..... hehehhe....
Siapalah yang sponsor kek ni... huhuhu... thanks yer
Lauk pauk dan makanan malam tu... alhamdulillahhh
Yang paling terasa frust tu bila sebab aku tak tau menahu ada mamam-mamam ni.... aku pula dah kelaparan tahap parkinson petang tu.. balik kerja terus masak dan makan tak ingat dunia... hahhaha... sekali bila ada mamam-mamam ni terus rasa frust sebab petang tu aku dah bantai tak hengat sebelum datang Dengkil hantar anak ke kelas sparing.  Haiyoooo... Sekali yang buat aku terkeliur giler walau dah kekenyangan tu bila ternampak sambal tempoyak Kak Tipah dan Udang Goreng Tepung Kecik-Kecik resepi Kak Lia.... Hahahaha... Dah kenyang pon jadi lapor balik laa... yang lain aku tak berapa heran.... Kengkununnya nak makan skit.... ambil nasi pon skit-skit... tak sedar dah 3 kali tambah nasi... haiyooo Emmy.... Buleh gumukkksss ini macam laaa... Anyway.... Alhamdulillah.... Rasanya dah berbelas tahun tak makan sambal tempoyak sebab takut tak kena tekak atau tak sedap.... tiba-tiba bila tengok sambal tempoyak Kak Tipah terus buat aku happy giler.... terancam tekak hakak okeyyyy!!!! Thanks Kak Tipah cayang.... lauk-lauk Kak Tipah bawa terutamanya malam tu adalah yang the best!! Sedap-sedap semuanya... orang lain bawa lauk pon sedap-sedap tapi memandangkan aku kekenyangan... lauk Kak Tipah dengan Kak Lia jer lee yang aku nampak sedap.  Bahahahhaha!!!
Ibu-ibu yang ada malam tu...
Bapak-bapak yang dapat turut serta
Kepada parents-parents yang bawak makanan dan minuman serta persiapan untuk mamam-mamam tu... aku ucapkan terima kasih  banyak-banyak.  Next time bagi tau laa... malu hakak okey bawak body ngan mulut jer... Mana tau i boleh tolong masak-masak sekali... u all tak tau bakat i lagi tau... kalau tau mesti terancam... hahaha... perasan giler....  Okeylah... tata....
Aku yang kekenyangan ni pon makan tak hengat bila nampak sambal tempoyak Kak Tipah
Khusyuk makan nampak

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...