Isnin, 23 September 2013

Pertandingan Keceriaan Tandas sempena Hari Inovasi 1NRE Tahun 2013

Posted by Emmymazli at 3:24 PTG
Salam semua....

Yuhuuu.... adesss... tajuk di atas amat berat untuk ditulis... bukan berat apa... rasa menyampah bila pertandingan gini memaksa kami untuk fokus kepada kerja yang tak sepatutnya... Haiyaakkk... tak pasal kengkawan JBK aku jadi cleaner toilet.  Kalau ikutkan aku pon terpaksa joint the club tapi bila aku baru jer nak pergi bersama-sama menjalankan tugas... cleaner bangunan pula nak clearkan kerja diorang dan terpaksa la aku dan yang lain stop kerja dulu.  Aku ni susah skit bila boss takder ke... boss ader ke.. sentiasa kena ada aku di tempat... kalau tak... hmmmm..... sendiri paham laa... So petang tu baru kerja-kerja staff JBK yang tergendala tu  bersambung....
Staff JBK menjalankan tugas.... untuk toilet pompuan jer yer... lelaki punya buat sendiri....
Kerja-kerja yang perlu cleaner bangunan settlekan....
So... korang tengok la sendiri... ceria ke idak selepas di bersihkan.... adusss... ni paling maxima yang mampu kami buat sebab kena ikut guideline pertandingan dan tak boleh sebarang-sebarang.  Budget JBK pon ciput... so buat mana yang mampu.  Tak boleh la nak follow jabatan yang gah-gah budget diorang.

Anyway... terima kasihlah kepada rakan-rakan se JBK yang berganding bahu menyental toilet di mana-mana yang patut Jumaat lepas.  Heheheh... doakan la yer kami tak berada di tangga terakhir... Amin....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...