Ahad, 1 September 2013

Happy Birthday Hanum!!

Posted by Emmymazli at 4:59 PTG
Happy Birthday Hanum!!!!! Tak sangka sangat….. Dah anak dara dah anak mama ni... 11 tahun sudahhhhh pada 30 Ogos 2013.  Mama doakan anak mama ni panjang umur, murah rezeki, menjadi anak yang solehah, bijak dalam pelajaran dan juga berjaya dalam bidang yang diceburi... Aminnnn... Love  you dear...  

Alhamdulillah juga…. Akhirnya berjaya juga aku tunaikan impian anak dara aku untuk potong kek Barbie impian dia walaupun last minit punya order…. Syukur sangat… Terima kasih tak terhingga kepada Kak Zue dari NZ Cakes & Pasta yang sudi amik order last minit.  Heheheh…. Lap u la kak.  Hanum suka sangat kek akak walaupun mula-mula dia banyak tanya masa akak hantar…. Hahahaha…. Comeyy bangat katanya…  
Sebenarnya takder niat pon nak potong kek beria-ia atau celebrate birthday Hanum tu tapi bila difikirkan pada 31 Ogos 2013 lepas bibik aku di Putra Perdana Puchong buat kenduri doa selamat untuk semua family Haji Sahri dan ramai pula saudara mara yang berkumpul…. Ada baiknya buat sekali di rumah bibik aku tu.  Tu yang Hanum happy tu bila ramai yang ada…. Syukurrr….
 
Anyway.... thanks kepada hadir memeriahkan kenduri keluarga kami dan birthday Hanum tu yer.....
Keluarga yang sempat berpossing masa kenduri tu....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...