Selasa, 19 Mac 2013

Bila Diri Tak Sihat

Posted by Emmymazli at 8:19 PG


Salam semua....


Harini baru aku rasa bermaya skit nak update entry blog.... Tak sangka pula semalam nak kena cirit birit, muntah-muntah dan gastrik on the same time.... Di tambah dengan demam lagi.... Huhuhu... Pakej lengkap aku dapat...

Semalam.... Hubby hantar aku ke HUKM.... Bukan takmo hantar kat Hospital Putrajaya.... Tapi aku rasa tak daya nak menunggu kat bahagian kecemasan tu atas pengalaman dah beberapa kali ke situ.... Lembab nak mampusss... Kebetulan pula adik aku si Boy ada kat sini dan memang nak ke HUKM untuk buat appointment operation kelenjar peluh.... So hubby saingkan jer laa.... Tapi tak daya aku nak menunggu ke waktu siang... Rasa nak putus usus aku menahan sakit sepanjang malam hingga ke pagi.... Tak boleh tido aku dibuatnya menangis dan melolong menahan sakit.... Huhuhu....

Masa kat HUKM... Doktor memang sahkan aku kena food poisoning hingga cirit birit, muntah-muntah, gastrik dan demam. Akibat banyak kali muntah dan berak-berak..... Aku diberi ubat sakit perut dan tahan sakit yang dimasukkan ke dalam drip air yang dicucuk kat aku.... Huhuhu.... Sakit wehhhh.... Tapi terpaksa jugalah.... Alhamdulillah baru rasa sakit tu berkurangan.... Setelah air drip tu habis dan dapat perscription rawatan serta tahu keputusan ujian darah baru aku boleh balik berehat. 

Doktor bagi aku MC 2 hari untuk berehat di rumah....Apa pon kengkawan.... Doakan aku sihat yer...
Drip air yang dimasukkan dalam badan
MC aku... huhuhu

6 comments:

Luqman Zakaria on 21 Mac 2013 pada 10:34 PTG berkata...

sy doakan semoga akak cepat sembuh yer! amin..

Emmymazli on 21 Mac 2013 pada 10:37 PTG berkata...

Tq luqman.... Skrg tgh slow2 recover... Janji jaga makan jer...

Emmymazli on 21 Mac 2013 pada 10:37 PTG berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

I absolutely love your website.. Very nice colors & theme.
Did you make this amazing site yourself? Please reply back as
I'm hoping to create my own website and would love to find
out where you got this from or what the theme is named.
Kudos!

Also visit my web page :: investing (www.investandprofittoday.com)

Tanpa Nama berkata...

cheap hermes handbags outlet
I really love your website.. Very nice colors & theme. Did you build this
site yourself? Please reply back as I'm hoping to create my very own blog and would love to find
out where you got this from or what the theme is called.
Thanks!

yanmaneee on 23 Mac 2021 pada 4:29 PTG berkata...

bape clothing
adidsas yeezy
off white nike
kobe shoes
kobe shoes
jordan shoes
off white outlet
supreme clothing
longchamp
supreme

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...