Selasa, 19 Mac 2013

1Million Women Purple Walk

Posted by Emmymazli at 7:41 PG

17 Mac 2013
Dataran Putrajaya


Salam semua....

Ok... Today nak update event yang aku sertai 2 hari lepas....  sorry... Patutnya hari kejadian aku dah boleh update event yang aku sertai ni tapi bila aku terlalu busy dan kesihatan aku pula tak mengizinkan... Maka harini dalam MC baru sempat update... Huhuhu

Anyway..... Mesti korang ada dengar event 1Million Women Purple Walk di Putrajaya.... Program One Million Women Purple Walk ni adalah salah satu aktiviti yang dianjurkan oleh kerajaan sempena dengan Majlis Sambutan Hari Wanita Sedunia. Ia dihadiri oleh Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri dan ramai lagi VVIP bersama orang ramai. So.... Secara tak langsung kakitangan kerajaan diwajibkan untuk menyertai event ni untuk memcapai target 1 million tu....... Terpaksa la aku datang juga event ni... Those yang tak dapat nak joint kena bagi alasan yang kukuh...  Aku ni walau ada wedding cousin aku yang lebih penting kena hadir terpaksa juga la datang event ni dulu.... Kena punch card lak tu kat opis....Huhuhu....

Ok... Apa jer aku nak updatekan...  layan jer gambo yang sempat aku snap masa event tu.......
Masa OTW ke Presint 4
Gambar bukti aku datang.... boss pon ada... bukti besar ni....
Dikalangan orang-orang purple
Posse ngan kengkawan NRE
Masa nak mula berjalan
Di main stage
Aku dengan bendera 1 Million Women Purple Walk
Sempat bergambar dengan Fauziah Latif tapi tukang amik gambo blur la pulakkkk...
sakit pula hati kita nihhhh!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...