Sabtu, 11 Jun 2011

Sakan Mama Aku Dinner With Jamal Abdillah & Alif Nasir

Posted by Emmymazli at 1:01 PG
8 Jun 2011 - Tanjung Lounge (Riverside) PWTC

Bukan main sakan mama aku dinner dengan Jamal Abdillah hari Rabu lepas.  Perghh... Jamal Abdillah punya pasalkan, aku cuti kerja sehari menguruskan mama aku yang takder baju nak pergi dinner ngan Jamal ni... sabo jer lah kan.... haishhh!!!


Kalau kengkawan baca entry aku sebelum ni mengenai Kasihnya Ibu Bersama Jamal Abdillah, mama aku antara 10 ibu-ibu yang bertuah dapat Jemputan Istimewa Majlis Makan Malam Bersama Jamal Abdillah pada 8 Jun 2011 di Tanjung Lounge (Riverside) PWTC.  So, mama aku confirmlah excited la nak jumpa Jamal in person ni.  Nak jadi cerita, baju yang mama aku tempah untuk dinner tu problem pula bajunya di saat akhir.  So my mom kenalah beli baju lain semata-mata nak jumpa Jamal ni. Hehehehhe.. Aku ni kerana mama punya pasal, terpaksa la cuti untuk melayan mama gi beli baju di GM Kalang.


Dah dapat baju dan tudung yang sesuai untuk dinner, aku dan mama terus ke KL amik my sister Angah di ofis untuk sesi mekap petang tu di rumah aku.  Bila mama dah siap mekap... perghhh... bukan main lagik gojes mama aku ni... hahahahah.  Lepas settle semua dalam pukul 7 malam baru bertolak dari rumah aku nak ke PWTC and my hubby drive.  Eventhough lalu highway MEX, jamnya jangan cakap laa.... lebih kurang pukul 8.30 juga baru sampai PWTC tu.  Nasib baik masa mama sampai Jamal pun tak sampai lagi.  Aku ni yang menemankan mama rasa cam melopong jer bila mama dapat pergi dinner tu... huhuhuh... layankan jer ler... terpaksa la aku ke sana ke mari nak membuangkan masa melayan mama aku ni nak dinner dengan Jamal Abdillah... huhuhuhu

Ape jer aku nak story pasal even ni.. yang perginyer mama aku kan... so aku ni sempat menempel masa amik mama kat lounge tu jer le... hehehe.. sempat la aku amik gambar ngan Jamal Abdillah dan Alif Nasir dengan muka aku yang kepenatan dan sememeh tu.. huhuhu.. malu!!! 

Yang aku perasan sangat bila tengok mama orang yang paling happy bila dapat jumpa anak teruna baru a.k.a anak angkat iaitu si Alif Nasir tu le... kalau u all tak kenal... Alif ni sexsefonis muda kat Malaysia ni... saper yang pernah dengar Alif main sexsofon... perghhh... alunannya macam P. Ramlee beb!!

Oklah... yang penting.. mama happy ok!! Layan jer la gambar mama aku ni yer... bubye...

Jamal Abdillah semasa dinner dengan 10 Ibu Bertuah

Special gift untuk ibu-ibu bertuah

My mom with Alif Nasir

Aku pun loghat menempel bergambar ngan Alif Nasir... hensemkan...

Ceria aku dan mama bersama Jamal Abdillah

Menempel ngan Jamal plak... heheheh

Special pic dari PWTC

Hadiah dari goodie bag untuk 10 ibu bertuah

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...