Ahad, 28 Februari 2016

Shamrock Run Malaysia 2016

Posted by Emmymazli at 10:09 PG
27 Februari 2016 - Taman Botani  Putrajaya

Assalamualaikum semua.... 

Harini nak update next run yang kami mak-mak and anak-anak Koryo Sepang join.  Run kalini adalah dari penaja yang datangnya dari Ireland.  For those yang tak tau.... Shamrock bermaksud tumbuhan yang mempunyai tiga daun bercantum yang juga menjadi simbol dari negara Ireland.  So run ini di datangkan khas dari Ireland bagi mengetengahkan budaya mereka kepada Malaysia sambil menjaga kesihatan.  
Run kalini meriah skit.  Total dari Koryo Sepang yang turut serta 12 orang semuanya... heheheh... seronok lari ramai-ramai ni.  Kalau tak larat kita jalan jer yer... jangan seksa body... Lari di Taman Botani Putrajaya ni agak mencabar skit.  Banyak bukit-bukit yang tak terdaya untuk aku ikut tapi ku gagahkan jua... yang syoknya lari kat situ rasa seperti berada ditengah hutan... terasa bau-bau daun... nature sangat... hehehe.... sekali-sekala ubah angin dari kesibukan kota.  Free and easy jer...

Seperti biasa juga.... aku dan kengkawan lain akan monopoli ruang hadapan start line... supaya muka kami ni masuk dalam gambo... hehehhe... gila glemer.. bukan apa... nak kenangan kami jer... bukti ni semua di kemudian hari.  

Oklah... just enjoy the pic ya....

Before start running

When we are running

At finishing line

After we settle the run


Bila kami nak balik... kes nak berjalan jauh ke car park... heheheh..

Bila hakak masuk tv pasal running ni... hehehhe.... glemer jap...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...