Sabtu, 5 Mac 2016

Pertandingan Bowling Tertutup JKPTG 2016

Posted by Emmymazli at 11:52 PG
4 Mac 2016 - Wangsa Bowl, IOI Putrajaya

Assalamualaikum semua.... Yessss... bowling again.  Heheheh... last main bowling bulan 12 haritu untuk game Taman Pinggiran Cyber.... ni baru mula balik.  

Aku join ni sebab nak la aktif dalam aktiviti JKPTG... secondly just nak seronok-seronok jer... 3rdly... sebab kena paksa dengan En. Saiful, pegawai opis aku yang menjadi master mind pertandingan ni... haparaaa... main paksa-paksa yang tak tahan tu.... semua staff opis aku kena paksa... yang degil jer buat tak tau... boss-boss pon kena paksa tapi diorang ada excuse sebab ada hal... hahahahh....
Bab pemilihan kumpulan memang aku just tau yang group kami ni ditubuhkan atas undian... so redho jer laa... tapi tak sangka plak seangkatan ngan Junainah dan Ruhulina.  Tak kisahlah dengan sape pon... janji sekepala.... Yang tak tahan tu... siap nak kena bagi nama kumpulan... Si June kata diorang letak Sweet & Sour.  Tapi aku tak setuju... sweet tu dah betul... sour tu??? Hahahha... at last kami tukar nama kumpulan jadi Sweet & Gojes.  Gojes tu opkos!! Hehehhe
Untuk pertandingan yang diadakan di IOI Mall Putrajaya ni... setiap kumpulan dan player akan main untuk 3 game.... redho jer la nakkkk.... Kalau tengok hadiah2 dia meriah ya amat... dengan sponsor welcoming drinknyer... dengan KFC nyer... tu belum untuk pemenang bowling dan juga cabutan bertuah.  Senang kata peserta yang join ni tak pulang dengan tangan kosong la walau tak menang pon...

Nak dijadikan cerita... rezeki kumpulan aku dapat tempat kedua bagi kategori wanita.  Alhamdulillah!!! Dapat piala dan hamper besau jugalah... Jadilah dari takde kan.... hehehe... dan rezeki aku juga aritu dapat tempat ketiga untuk best scorer wanita... dapatlah RM40.  Jadilah kan... kenalah aku belanja suami and anak-anak aku esoknya sebab temankan aku sepetang tu.  Bab cabutan bertuah pula... dapatlah botol air kaca yang menarik juga... takpe... rezeki aku haritu dah cukup murah... syukur sangat.
Tempat Kedua Kumpulan Wanita
Tempat Ketiga Best Scorer Wanita
So... the conclution is... walau hakak kena paksa dan rela nak main bowling ni... tapi akak rasa happy giler la sebab dapat juga bawa balik hadiah... "Mesti Mau Menang" adalah cogan kata hakak dik ya... heheheh... tiada pengalah... kikikikikkkk...
Okaylah.... we enjoy the pic  ya... kita tengok semua pemain-pemain JKPTG yang hebat-hebat.  


Pemenang Kategori Kumpulan Lelaki

Pemenang Kategori Kumpulan Wanita

Pemenang Best Scorer Lelaki

Pemenang Best Scorer Wanita

Penerima 'Hadiah Misteri'

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...