Jumaat, 6 Jun 2014

Pelancaran Hari Rakan Alam Sekitar

Posted by Emmymazli at 5:10 PTG
5 Jun 2014 - Dataran Teluk Kemang, Port Dickson, Negeri Sembilan

Haaa... update story menyanyi menyanya lagi.  Heheheh.... apa jer yang boleh aku buat.  Nyanyi je le kan.  Kalini aku dan kengkawan koir telah diberi tugas untuk menyanyikan lagu tema program Rakan Alam Sekitar semasa Pelancaran Hari Rakan Alam Sekitar di Port Dickson.

Semangat lagi seminggu sebelum majlis dah start training.  Tapi aku 2 hari jer... hahahah.. yer laaa... boss aku sekat aku jer sampai beremail bagai... malas nak story... sakit pulak ati kita nih!!  Tapi kerana minat ku telan jua.  Lantokkan dia.  

Kami diberikan penginapan di Hotel Seri Malaysia... syukur... aku pula boleh bawa anak-anak.  Asalnya aku ada partner lain tapi last minit partner aku takde plak... so aku ajak la encik suami tidur sebilik ngan aku sebab kebetulan dia pon bertugas di hari berkenaan.  Heheheheh.... 
Semasa hari rehearsal... Bila dah bawa anak-anak ni... almaklumlah... ada jer nak ngetuk aku.  Adoiiiii... sabo jer laaa... tapi dalam takmo bagi kesian pula... so nak tak nak bagi laa... bukannya nak apa pon... nak naik kuda padi jer... tapi cekik darah.  Huh!! Rehearsal start pon tak lagi tapi aku dah terkena.  Haiyaaaaa.... Kalau tak layan kang muncung sedepa.  
Semasa rehearsal
Semasa  hari pelancaran... kami diberikan baju ala-ala pekerja JAS semasa menyanyi... Hahahaha... korang tengoklah sendiri.  Tak kuasa aku. Orang dah bagi aku terima jer la.  Alhamdulillah... persembahan simple... tapi penganjur happy.  Kami ni setakat artis murahan (ayat tak bleh blah)... tak kena bayar pon... janji makan pakai cukup walau dalam hati banyak menda tak berkenan.  Heheheh... biase lee.... tak semua menda perfect kan.  
Pemandangan majlis dari tepi pentas.. meriah!
Kami pulang ke Putrajaya sejurus lepas tamat program.  Takmo tunggu-tunggu. Almaklumlah... mana yang tinggal anak, bini dan suami tu agak leceh untuk stay berhari-hari.  Yang bawak anak-anak ni pon lagi leceh.. asik kena cukai jer... masakkkk aku.  Hehehehe....

Oklah... takde apa menarik pon... menolak lagi ada... hehehehe... taataaaaa...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...