Selasa, 16 Julai 2013

Menang Neway Berjaya Times Square Voucher

Posted by Emmymazli at 10:03 PG
Salam semua....

Alhamdulillah.... Aku baru jer cuba-cuba untuk berjinak-jinak dalam dunia contest in facebook ni...banyak juga dah cuba tapi ini yang pertama kali bernasib baik bila nama aku tersenarai.... syukur gak.... Contest ni dianjurkan oleh pusat karaoke di BerjayaBerjaya Time Square tau so voucher kemenangan yang diberikan ialah untuk karaoke yer.... kalau minat nak menyanyi karaoke boleh la kan...

Tapi aku baru jer dapat berita yang diorang yang buat contest ni pandai sangat.... bagi voucher RM50 dan suruh amik kat Berjaya Time Square tapi bila nak guna voucher tu suh belanjer karaoke lebih dari RM150.  Sabo jer laaa.. mana nak cekau lagi RM100 tu??? Hmmm.... teranjat hakak!!! So aku bercadang just leave it jer laaa... malas nak layan.... 

Anyway.... syukur kerana jadi yang bertuah...

Contest yang aku join pada mulanya....
Nama aku tersenarai dalam Contest ni...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...