Selasa, 27 September 2016

Persembahan 1 Inovasi SMK Cyberjaya di Perhimpunan Sekolah

Posted by Emmymazli at 10:44 PG
26 September 2016 -  SMK Cyberjaya

Salam semua...

Today nak update aktiviti anak bujang aku si Kimie dengan aktiviti sekolahnya.  Alkisahnya dikhabarkan dari cikgu sains kelas si Kimie maklum kat parent yang turn kelas anak-anak aku akan buat persembahan di perhimpunan sekolah yang patutnya kena buat on 19th September 2016.  Last weeklah kannn..... But tarikh tu boleh pula hujan lebat semasa perhimpunan.  So terpaksalah carry foward the next weeknya.  Mean this week laa....

Yang aku tau diorang kena buat short drama and then nyanyi lagOh My!" by Juzzthin & Daiyan Trisha.  One of the lead singer is my boy Kimie ... waaa.. aku plak speaking okayyy... hehehehe... Puas juga nak make sure Kimie dapat berlatih sendiri untuk hafal lagu tu.  Dengan aku sekali terjebak terhafal lagu tu.  Hahahah.... 

Masa hari kejadian... aku risau juga... yelah.. Kimie baru lepas tournament taekwondo Sabtu Ahad tu.... nasib dah prepare awal... Kimie takde masalah nak buat persembahan.  Rasa cam rugi lak tak dapat nak tengok dan amik gambar budak-budak ni masa persembahan.... Nasib ada sorang parent ni dia ada masa untuk datang ke sekolah untuk rekod setiap kali ada program anak-anak.  And cikgu pon ada minta cikgu lain ambil gambar anak-anak masa persembahan.  Bolehlah kami ni tengok gelagat anak-anak.  Heheheh... kenangan sangat!!!  Tq all... well done kids for the show....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...