Selasa, 27 September 2016

CK Classic International Open Taekwondo Championship Malaysia

Posted by Emmymazli at 5:23 PTG
23-25 September 2016 - Stadium Badminton Cheras

Salam semua....

Kalini nak update pasal event anak-anak pula.

Hanum & Kimie kalini mewakili Koryo Club terlibat dengan CK Classic International Open Taekwondo Championship Malaysia.  Tournament ni melibatkan 25 buah negara luar yang sama-sama bertanding untuk merebut gelaran juara.  Bukan senang yer... Rezeki anak-anak aku dapat join kalini.

Kalini rasa macam jadual perlawanan lama skit dari tahun lepas.  Tahun lepas 2 hari jer.... tahun ni 3 hari.  Bercinta aku nak menunggu anak-anak ni.  Apa pon... tournament begini memberi pengalaman dan pendedehan pada anak-anak aku untuk sparring dengan atlet luar negara selain dapat berjumpa dan berkawan dengan mereka.

Buat kalini.... Hakimi yang pertama kali bertanding dalam CK Classic International Open Taekwondo Championship Malaysia tidak berjaya untuk mendapat apa-apa pingat setelah tewas di bout yang pertama dengan atlet Indonesia... bab kekalahan ni aku malas nak citer panjang... tapi aku anggap bukan rezeki Kimie untuk bawa balik pingat sedangkan permainan Kimie kalini cantik dari biasa.  Hmmmm...  Rezeki Hanum pula... dia berjaya membawa pulang pingat Perak.  Alhamdulillah... dia kalah di tangan pemain Terengganu di final bout.  Takpe... rezeki di situ... Tahniah kakak Hanum dan.... cuba lagi abang Kimie!!

Jom tengok gambar anak-anak dan kawan-kawan mat sallehnya... hehheheheh (nak mat salleh ajer!)
Jadual perlawanan Kimie
Jadual perlawanan Hanum
Sepanjang perlawanan poomsae
with friends from Australia
Hanum before perlawanan
Terima hadiah
Naik podium
Kemenangan untuk Koryo Sepang
With friends
With Stefan from Western Australia
With all team and coaches
With world champion from Iran

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...