Selasa, 28 Mei 2013

Berniaga di Festival Belia Putrajaya 2013

Posted by Emmymazli at 6:10 PTG
23-26 Mei 2013
Wisma Sumber Asli, Putrajaya

Alhamdulilahhh... dalam sibuk menyusun kerja dan juga kesibukan Festival Belia Putrajaya 2013... dapat juga aku menyelit mencari rezeki dengan membuka gerai jual air anjuran Kelab Alam, Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar... walau setelah difikirkan taklah untung mana pon disebabkan modal besar dan juga sewa yang agak boleh tahan tapi aku gagahkan jua untuk mencari rezeki... kira ini cubaan pertama aku untuk masuk dalam festival nih.

Jual air tapi syukur alhamdulillah... laku sangat... tapi asik terkena juga... heheheh... apakan daya.  Yang penting pengalaman mengajar aku.  Yang best tu... tempat ni dekat ngan stage... so rezeki tak putus orang kata... syukur sangat.

Mana tau akan datang dapat  buat lagi.... moga ada rezeki di mana-mana.  Aminnnnn
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...